WAN AZIZAH SEDIH KELAKUAN ANAK DAN SUAMI NAMUN TERPAKSA BERTAHAN DEMI KUASA???



HEBOH di media sosial hari ini di dalam blog Presiden PKR, Wan Azizah ada menyebut tentang kebenaran rakaman video seks mirip anak perempuannya Nurul Izzah yang dikatakan bersetubuh dengan seorang pensyarahnya ketika menuntut di IPT dahulu.

Kenyataan sedih yang dikeluarkan oleh Wan Azizah mengingatkan kita tentang perilaku suaminya yang bermain dengan ChinaDoll serta Mahasiswa. Tidak hairanlah apabila Nurul Izzah turut mengikut jejak bapa kesayangannya. 

Tetapi petang tadi dalam akaun twitter milik Wan Azizah dan Nurul Izzah, mereka berdua menafikan kandungan blog tersebut yang sudah terang memang milik Wan Azizah. Wan Azizah mengatakan yang blog nya telah di 'hack' oleh individu yang tidak bertanggungjawab yang ingin menjatuhkan kredibilitinya sebagai seorang presiden parti. 

Manakala status tersebut disambung pula oleh Nurul Azizah dengan terus menyalah BN tanpa sebarang usul periksa.



Permainan politik apakah yang cuba dipraktikkan oleh mereka berdua dengan sesuka hati menuduh semua ini kerja BN? Tanpa sebarang usul periksa mereka menafikan yang blog Wan Azizah di 'hack' dan seterusnya meletakkan kesalah dibahu BN yang aku percaya hingga sekarang pun mereka tidak ada masa nak buat kerja-kerja macam ni. Lainlah puak pakatan yang sudah dibayar upah jutaan ringgit semata-mata hanya untuk menabur fitnah terhadap BN.

Kenapa perlu menafikan perkara yang betul? Kalau letak gambar katanya boleh edit. Letak video pun kata boleh edit. Habis kalau boleh edit minta pakatan buatlah satu video seks yang membabitkan pemimpin UMNO. Tolong buat.

Dan yang penting kalau yakin benar Wan Azizah dan Nurul Izzah mengatakan yang BN adalah pelaku yang cuba menggodam blog presiden PKR itu, TOLONG SAMAN!! SAMAN BN!! Tunjukkan kebenaran dengan SAMAN kami semua jika ada dari kalangan kami yang cuba menggodam dan menulis artikel yang tidak mendatangkan keuntungan pun pada BN.

Kami dalam BN tidak memerlukan isu-isu panas dari Nurul Izzah untuk memenangkan BN. Cukuplah dengan pendedahan konon bakal PM Anwar dengan rakaman video seks dan liwatnya.

TOLONG SAMAN KAMI JIKA KAMI GODAM BLOG WAN AZIZAH!!!

Sumber: Jawa Bernam

No comments: