26 May 2013

GILA TALAK MEROYAN @DrDzul MENYALAHKAN KERAJAAN TAK PUAS HATI KALAH PRU



Kalau orang gila bercerai kita panggil "Gila Talak" tapi kalau orang kalah undi kita nak panggil apa plak?.. Kalau nak panggil "Gila Babi" aku rasa tak sesuai sebab binatang tu lagi mulia daripada dorang yang naik gila ni.. Lahirnya saja sebagai manusia tetapi perangainya mengalahkan binatang bila dirasuk hawa nafsu.

Aku tak maksudkan sesiapa disni tapi geli ketiak aku bila melihat @DrDzul yang kalah dalam PRU yang lepas meroyan bagai nak gila menulis dalam HARAKAH menyalahkan kerajaan.

Apa yang nak kecoh sangat? dah kalah tu kalah la weeeiiii!!! @DrDzul..

Aku pendekkan saja cerita untuk korang bayangkan... Pengarah Strategi PAS Pusat kalah dalam PRU... Strategi yang camana hebat @DrDzul ni pakai sampai kalah dalam PRU?..

Woooiiii Cibai!!! Orang tak nak ko la!!!! hahahahaha

3 comments:

Anonymous said...

bangang !! dia ni phD dlm dlm BONTOT kot !!!

Anonymous said...

Bawa2lah muhasabah diri tu, awak berpelaran tinggi katanya. Kalau takdir Allah awak kalah, maka kalahlah kali ini. Moga awak boleh cuba lain kalilah. Jangan buat gaduh sebab Allah tak sukalah. Hidup sementara je di dunia ini maka rajin-rajinlah elak diri dari berbalah-balah..

headbomb said...

tula dulu mana ada rumat urut bersepah dkt kuala sgor, pasal cerdik nya dia ni jadi balaci dap.. ambik ubat.. dah kalah, kalah la wei.. pui

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *