24 May 2013

TERBUKTI TIAN CHUA KOMUNIS MEMANG TIDAK BOLEH DITANGKAP!! PERTUBUHAN-PERTUBUHAN MELAYU JUGA TAKUT DENGAN TIAN CHUA...



Memang sudah dijangka Tian Chua komunis kan dibebaskan oleh Mahkamah hari ini.

Seperti yang aku jelaskan semalam, tidak mungkin ada satu pun pihak berkuasa Malaysia yang mampu menahan Komunis Sial ini kerana “KABEL”nya yang terlalu besar hingga membuatkannya kebal-sekebal-kebalnya.

Dari semua ceramahnya dan kenyataannya yang menghina termasuk kenyataan “KOMANDO MATI KATAK” tidak akan mampu membuatkannya ditahan sebaliknya dibelai dengan penuh kasih sayang oleh kerajaan malaysia.

Aku sebenarnya tidak mahu menulis tentang perkara ini kerana aku sudah tahu yang aku akan ditangkap kerana cuna menimbulkan kekecohan dan mengamalkan dasar perkauman.

Tetapi aku tidak peduli itu semua, biar aku ditahan kerana menulis tentang kebenaran daripada langsung tidak mampu berbuat apa-apa dan membiarkan saja “KOMUNIS” yang sememangnya sudah semua tahu mereka mahu merampas Negara ini berkeliaran tanpa mampu diusik langsung!!

Cina “KOMUNIS” sial ini memang sengaja “MENGERASKAN” dirinya ketika ditahan dan membuktikan bahawa pihak polis tidak akan mampu “MENJENTIKNYA” dan ini terbukti bila pihak polis dengan berhati-hati mengangkatnya takut kalau-kalau “KOMUNIS” ini terluka atau sakit hatinya.

Apakah apa yang aku katakana ini salah?.. Aku tidak berniat untuk membuat provokasi terhadap pihak berkuasa tetapi inilah kenyataannya..



Apakah bezanya “KOMUNIS” ini dengan penjenayah lain? Kerana dia ahli politik?.. Oooo..Ahli politik ada pakej khas kalau ditangkap maka dia akan diperlakukan dengan penuh sopan?...

Atau takut pada barisan “KOMUNIS” yang menunggu di luar??

Tiada apa lagi yang aku mampu katakan selain jika perkara seperti ini berterusan jangan salahkan rakyat yang selama ini diam kerana hormatkan undang-undang mengambil tindakan.

Jangan salahkan aku berkata demikian kerana dari apa yang dilihat dalam kejadian ini sememangnya undang-undang telah tiada atau memang tidak mampu dilaksanakan kepada mereka yang bergelar “KOMUNIS” ini.

Aku Cuma menyampaikan suara sahabat-sahabat seperjuangan yang sayangkan bangsa, agama dan Negara yang duduk bersembang di kedai kopi, surau dan halamam rumah..

Dan kalau beginilah caranya…. Tunggulah satu masa nanti dimana “SUARA RAKYAT” yang sebenar akan berbicara….

Sekian…

2 comments:

Anonymous said...

Kalau ikut undang2pun celaka ni bolehbebas mcm tu aje.
Faham2 sj la kena guna tindakan sendiri la jawabnya. Kita bagi dulu samapi minggu depan tengok mcm mana.. lepas terpulang la kepada pertubuhan melayu nak buat apa lepas kepada babi seekor kepda masjitret yg dayus terima la balasan di akhirat nanti kerana tak berlaku adil kepada masyarakat di msia ni. Ini akibatnya sekiranya undang2hanya terpakai kepada org melayu,Islam dan umno.. kalau untuk pr semua boleh lepas.

Anonymous said...

Jangan sampai aku jumpa dia 121 sudah lah!

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *