24 May 2013

[VIDEO] TIAN CHUA KOMUNIS MELAWAN POLIS KETIKA DITANGKAP.. MEMANG CELAKA CINA KOMUNIS NI!!!




Sungguh hebat “kabel” yang Cina Komunis Tian Chua ni ada sampai polis pon tak boleh nak tangkap dia?

Apa yang “POLIS MALAYSIA” takutkan sangat sampai nak jemput Komunis ni macam “RAJA” nak bawak ke Balai Polis?.

Aku sedih tengok keadaan Malaysia sekarang ni bila Polis dan pihak berkuasa tak mampu nak menangkap dan membawa pengkhianat-pengkhianat Negara ni ke muka keadilan..

Tetapi yang menakutkan aku apabila pejuang-pejuang kerajaan yang siang malam pagi petang 24 jam bertungkus lumus mempertahankan kerajaan ditangkap sekelip mata saja..

Apa sudah jadi ni?.. banyak lagi komunis-komunis yang bermaharajalela di jalanan setiap hari yang membawa sepanduk tumbangkan Malaysia yang harus dikutip satu persatu.

Kepada Pasukan Polis jalankanlah tanggungjawan ini tanpa rasa gentar di hati dan kepada Ketua Polis Negara yang bari dilantik jadilah panglima yang benar-benar panglima dan hapuskan semua mush yang berada di depanmu.. kerana kita seudahpun lama berada di medan peperangan.

Rakyat berharap kepadamu dan jangan biarkan rakyat mengambil alih tugasmu….

5 comments:

Anonymous said...

apa ni POLIS??? memalukan sungguh !!! tangkap je ... beri kata dua , nak cara baik atau cara paksa??? rakamkan penangkapan itu sebagai bukti jika dia masih melawan utk ditangkap cara baik !

Anonymous said...

menyampah aku tgk gelagat tian chua komunis ni...polis jgn takut...silent majority rakyat berada dibelakangmu...

anonymous said...

brani cakap brani tanggung,,,mana pi penyokong ko beb...mulut jahat balasan mcm ni lah...aku nampak tian chuak mc bodoh jer kan...

Anonymous said...

Dia ni kira2 nya nak jadi hero macam gambar hindu.Yang jadi masalahnya kenapa polis bergitu takut benar pada dia ini. Jika orang ramai lebih2 jika persalah dadah bukan main lagi garang polis bila buat tangkapan. Seolah olah penagih itu akan memudaratkan negara. Dilayan semacam telah melakukan jenayah besar. Sedangkan baru positif air kencing. Jadinya polis kat malaysia ini takut pada mereka yang bergelar orang politik. Jadi macam tikus bila berdepan dengan puak2 ini.

Anonymous said...

majestret tidak benarkan tahanan reman kpd 3 samdol yang bangga melanggar undang2

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *