07 May 2013

APA KATA ANDA BILA ANAK-ANAK CINA BABI TERBALIKKAN BENDERA MALAYSIA?


Apa kata anda apabila anak-anak cina babi ni terbalikkan bedera Malaysia? ... Tak kisah kan?.. Lantak dorang la kan?.. takpe la bukan jadi ape-ape pun kan?... kitorang banyak lagi kerja lain nak pikir daripada memikirkan budak-budak tu kan?.. ala.. bukan luak pun kan?...

Hahaha.... lantak la dorang!! .. bukan hal aku pun,,,

3 comments:

Anonymous said...

Taniah Pas dan PKR. Orang Melayu termasuk anda (Pas dan PKR) dihina.

Anonymous said...

Orang yang tidak bermoral and berpendidikan seperti kau seharusnya dinamakan Babi. Apa salah dalam panggil Cina seperti saya dan mereka dan seluruh komuniti Cina di Malaysia babi? Kami boleh makan daging babi, tidak seperti KAU dan NAJIS, BN-UMNO yang berfitnah kepada agama sendiri dan merupakna babi apabila berkatakan kapsyen tersebut dan memainkan taktik kotor dan menipu dalam PRU13. Bakar dalam nerakalah!

Anonymous said...

CINA-CINA BARUA BANGSAT sememangnya ANTI UMNO...cuma UMNO sahaja yang BENGAP+BODOH melampau.....x faham2.......lagi CINA x ske umno....lg umno TABUR duit...apeke bangangnya.....TABUR laa duit pada yang bg undi....melayu & bumiputera.....x faham lg ? bila nak belaja umno ni...

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *