[TRAGEDI] AMBULAN BAWA PESAKIT TENAT TERSEPIT CELAH LORI


Memang mengerikan apabila melihat sebuah Ambualan yang sedang bergegas membawa pesakit yang tenat ke hospital tersepit di belakang lori muatan berat.

Bayangkan sebuah ambulan yang sedang laju dalam perjalanan ke hospital terpaksa menghimpit sebuah lori muatan berat semata-mata untuk menyelamatkan nyawa pesakit yang berada di dalamnya.

Semua itu berlaku disebabkan kebodohan sekumpulan binatang yang sengaja membuat kacau di tengah jalan yang sedang sibuk kerana mahukan publisiti murahan.



Inilah salah sorang pencacai Pakatan Anak Haram yang membuat kacau petang tadi di Tanjung Karang.

Mereka yang hadir dengan pelbagai sepanduk secara sengaja berdiri di tengah dan tepi jalan Lampu Isyarat berhadapan dengan Hospital Tanjung Karang meminta supaya orang ramai yang menyokong mereka membunyikan hon kereta.



Apa mereka lakukan telah menyebabkan bunyi bising hingga kedengaran di dalam wad kecemasan. Selain itu perbuatan mereka turut menyebabkan kesesakan lalu lintas yang teruk.

Memburukkan lagi keadaan apabila kenderaan Ambulan yang membawa pesakit turut menjadi mangsa kebodohan manusia yang berperangai syaitan ini.

Perkara seperti ini tidak pernah berlaku sebelum kehadiran Syaitan bernama Anwar Ibrahim dalam politik pembangkang negara. 

Beginikah perangai bakal pemimpin dan pencacai-pencacainya yang mahu memerintah negara Malaysia kita yang aman damai dan harmoni ini.

Fikirlah sebelum anda terbunuh disebabkan oleh permainan politik kotor syaitan-syaitan ini.

Dan fikirkan sekali Pemimpin jenis apakah yang sanggup membahayakan nyawa orang lain demi kepentingan politik bodoh mereka?

Lihat gambar-gambar syaitan-syaitan Parti Anak Haram membuat kacau..




Anda undi calon yang terlekat di kereta itu bermakna anda mengundi binatang menjadi pemimimpin anda!!!

No comments: