16 March 2013

Tian Chua Komunis DAP Babi Diserang Lagi... Rasakan Apa Yang Kamu Mahu....!!!



Kecoh Keadilan Daily mempertahankan Cina Komunis DAP Babi Tian Chua yang dikatakan diserang oleh samseng UMNO.

Bagi aku itu adalah balasan kepada seorang Komunis yang merasakan dirinya kebal undang-undang dan tidak boleh diusik mahupun ditegur.

Tapi Komunis DAP Babi ni silap kali ini apabila menyentuh isu Lahd Datu dengan mengatakan komando yang terkorban dalam misi itu sebagai "MATI KATAK".

Sudah aku katakan kali ini buku akan bertemu dengan ruas dan kita akan saksikan kebangkitan rakyat sebenar dalam menentang kumpulan binatang politik ini.

Rakyat Malaysia bukan takut untuk turun ke jalanan tetapi mereka ini adalah rakyat yang cintakan keamanan  dan tidak mahu melihat negara huru-hara dikala anak cucu sedang membesar dan memikirkan tentang kehidupan masa depan.

Kali ini apa yang berlaku adalah berlainan apabila Rakyat Malaysia melihat sudah sampai masanya untuk Rejim Pakatan Anak Haram melihat kebangkitan rakyat yang sebenar seperti yang mereka mahukan.

Aku tetap dengan pendirian aku, biar rakyat pulayang mengadili Komunis Babi DAP ini dankita akan saksikan siapa yang lebih besar dan lebih kebal!!!

No comments:

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *