Misteri.!!! BALA Mati Kerana Kena Guna-Guna atau Dimakan Sumpah??


Menurut HARAKAH DAILY ada pihak yang mendakwa PI Bala dikenakan ubat guna-guna oleh pihak-pihak tertentu namun tidak dapat disahkan.

Itulah perkara yang sukar dipercayai tetapi itulah perkara yang ditulis di dalam akhbar Online Harakah Daily bagi mententeramkan penyokong kuat Pakatan Anak Haram yang diketuai Anwar Ibrahim.

Bala diberitakan telah meninggal dunia kira-kira jam 2.30 petang ini ketika mendapat rawatan di Klinik Rawang kerana mengalami sesak nafas sekitar jam 1.30 petang.



Bala ketika pulang dari tempat persembunyiannya pernah bersumpah dengan kitab suci agama Hindu, Beghawan Geta, SD keduanya tidak benar dan SD pertama yang benar.

Jika HARAKAH DAILY boleh menulis bahwa Bala mungkin telah dikenakan ubat guna-gna oleh pihak tertentu adakah keterlaluan jika ada yang mendakwa Bala telah dimakan sumpahnya sendiri kerana menipu??...

Mungkinkah kerana perkara seperti ini maka Anwar Ibrahim enggan bersumpah dalam kes liwatnya???

Mungkinkah perkara ini benar atau ini hanyalah imaginasiku??......

1 comment:

Anonymous said...

Ubat guna-2 tu Puak PR lg bg. Mrk yg selalu ada dikeliling PI Bala ni. Korang tgk sape yg selalu ada kt sebelah beliau - saksi utk PR menang PRU ni. Tk kan org BN kot.

Knape aku ckp org PR yg bagi.... sbb mgkn beliau ni dh pernah tercakap yg dia akan membocorkan rahsia sebenar kes Altantuya ini sbb dh tk sanggup utk menipu atau malu.