07 March 2013

Bunuh Penceroboh Negara... Wajib Juga Bunuh Puak Pakatan Anak Haram!!???


Perang di Lahad Datu satu tragedi yang mungkin sukar untuk dilupakan oeh rakyat Malaysia kerana apa berlaku tidak pernah dijangkakan akan berlaku di negara kita yang aman damai ini.

Sehingga hari ini perang ini sudah mengorbankan banyak nyawa anggota keselamatan yang ditugaskan untuk mengawal kumpulan penceroboh terbabit daripada terus meragut kedaulatan negara kita.

Hingga kini ramai anggota keselamatan telah ditugaskan disana dan mereka dengan rela hati pergi meninggalkan keluarga tercinta demi menjaga maruah negara.

Tetapi hari ini apa yang paling menyedihkan adalah penghinaan yang dilemparkan terhadap mereka oleh media pembangkang tanpa memikirkan kesedihan dan penderitaan yang ditanggung oleh keluarga mereka yang terkorban.

Ramai yang mengaitkan Anwar ibrahim dalam hal ini dan hari ini terbukti perancangan mereka berjaya... Apa yang meraka mahukan adalah pertumpahan darah dan ianya telahpun berlaku...

Maka bermulalah peperangan sebenar yang mereka mahukan iaitu peperangan media yang akan membawa kepada kejatuhan kerajaan. 

Dengan sebab itu maka hari ini kita dapat lihat betapa ramainya media yang menyokong pembangkang yang diketuai oleh anwar ibrahim telah memainkan isu ini dan menyalahkan kerajaan dengan pelbagai cara dengan niat untuk menanam kebencian rakyat yang amat sangat terhadap kepimpinan negara.

Dengan berlakunya kejadian ini juga maka berebut rebutlah kepimpinan iblis dari Pakatan Rakyat turun untuk menghulurkan bantuan hingga ada yang sanggup meperuntukkan 10 juta kononnya untuk membantu mangsa korban kejadian tersebut.

Nampak sangat mereka merancang semua ini tetapi kemudiannya menyalahkan kerajaan kononnya tidak mampu untuk menjadikan negara ini sebuah negara yangselamat untuk diduduki.

Kalau yang membaca apa yang aku tulis ini puak dari pakatan anak haram mana mungkin mereka percaya apa yang berlaku ini adalah rancangan jahat kepimpinan meraka kerana mereka ini seperti telah diberi makan nasi kangkan atau minum air kaki pemimpin meraka.

Bagi aku, apa yang dilakukan ini pasti akan memakan diri dan jika masih tidak sedar lagi maka tiada lagi jalan untuk berpatah balik dan pada masa itu tiada apa lagi yang dapat dilakukan.

Pada masa itu juga pemimpin-pemimpin yang mereka junjung dan sembah itu sudah tiada lagi di negara ini... meraka sudah banyak duit, buat apa meraka tunggu di negara yang huru-hara ini dan pada masa itu yang tinggal hanyalah kita termasuklah kumpulan penyokong Pakatan Anak Haram yang tidak sedar diri.

Hari ini kamu hina semua anggota keselamatan yang terkorban.... dan satu masa jika negara ini huru hara dan kepala anak bini kamu dipenggal didepan mata siapa lagi yang mahu kamu salahkan?... dan pada masa itu Pemimpin Pakatan Haram junjungan kamu sudah lama meninggalkan negara ini....

Jangan salahkan aku... aku hanya tulis apa yang aku rasa dan jika ini semua tidak benar maka buktikan!!!! 


**** Selain penceroboh yang menceroboh negara... Puak pakatan Anak Haram yang membantu peperangan ini juga wajib dibunuh!!!!!!

No comments:

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *