Pesta Tarian Gay Terbesar Dunia Kuala Lumpur - Mahathir Tak Akan Bantah Sebab Dia Dah Maafkan Anwar



Pesta Tarian gay yang dijangka berlangsung Septemberi ini tidak boleh berlaku. Ini adalah penghinaan paling besar buat umat Islam di negara ini. Sudahlah baru-baru ini mahu dianjurkan Pesta "Beer" sekarang "Pesta Gay" pula.

Perkara seperti ini terjadi kerana kerakusan parti politik pembangkang yang membenarkan apa sahaja asalkan mereka menang ppilihan raya. lantaklah mahu apa yang terjadi kepada negara, rakyat dan umat Islam kerana kepentingan mereka bukanlah itu selain harta dankedudukan.

Mahathir bagaimana?

Lupakanlah orang tua itu. Dia telahpun memaafkan Anwar yag dia penjarakan dulu kerana meliwat. Selain itu lihatlah ahli keluarganya pula dari anak hingga ke cucu-cicit yang keliru identiti dan agama. Mahathir tidak akan mungkin membantah perkara-perkara mungkar seperti ini kerana takut hilang undi.

Harapan kita sekarang hanyalah kepada PBT-DBKL supaya membatalkan apa jua bentuk pesta melampau seperti itu. Hiburan untk orang bukan Islam perlu ada, mahu berjudi-mahu mabuk atau apa sahaja tetapi bukan dengan cara melampau sebegini.

Lupakan Mahathir yang kononnya pembela Islam bila mengheret Anwar Ibrahim Gay yang memalukan Islam dan negara dulu. mahathir sudahpun memaafkan Anwar. Mahathir sudah jadi Tuhan, dia boleh hukum dan maafkan siapa sahaja mengikut kehendak hatinya.


Berikut maklumat mengenai program tersebut:


By Some Random Guys - September 20, 2017 Kuala Lumpur:

Selepas Big Gay Iftar berjaya diadakan pada bulan Ramadhan lepas, kini acara pra-pesta muzik tarian gay yang terbesar di dunia pula bakal diadakan di Malaysia, tidak lama lagi.

Parti muzik yang diberikan jolokan ‘White Party BKK Warm Up’ itu khabarnya bakal diadakan di Rooftop GTower, Kuala Lumpur pada 30hb September tahun ini.

Menurut maklumat yang tertera pada poster dan laman muka buku upacara tersebut, pesta muzik gay besaran-besaran ini dianjurkan khas oleh DivineBliss Malaysia, menjemput semua ahli komuniti LGBT dan gay dari seluruh negara untuk datang beramai-ramai bagi memeriahkan pesta ini dan berseronok dalam persekitaran yang selamat.

Acara ini terhad kepada mereka yang berumur 21 tahun ke atas sahaja. Pesta Gay ini dicetuskan oleh veteran industri hiburan, Blue & Bond Satittammanoon dari Cloud 9 Inc, salah satu syarikat penganjuran konsert dan festival yang terkemuka di Thailand dengan kerjasama Jeffrey Sanker, CEO White Party Entertainment Inc.

No comments: