Pesta Tarian Gay & Pesta Minum Arak Mana Mahathir?


Sampai hari ini saya masih belum temui kenyataan Pengerusi Pakatan Harapan membantah atau mempersoal aktiviti tersebut.

Mahathir sebagai ketua kepada semua pembangkang kelihatan tidak ambil peduli dengan anasir-anasir jahat ini. Mungkin Mahathir takut kalah undi golongan luar tabie ini yang semuanya penyokong pembangkang.

Harapan mereka memanglah mahu BN kalah dalam PRU akan datang kerana dengan cara itulah sahajalah mereka dapat bebas melakukan apa sahaja dikhalayak ramai.

Pakatan Harapan melalui pemimpin-pemimpinnya sedaya upaya untuk memasukkan elemen-elemen ini kerana mereka tahu kebebasan adalah kehendak orang muda masa kini dan mereka jugalah pengundi terbesar pada PRU akan datang. Memberi harapan kepada golongan ini jka Pakatan Harapan menang adalah cara memancing undi yang paling mudah.

Berikan saya satu keratan atau apa sahaja kenyataan Pemimpin Pakatan Harapan yang menentang golongan ini. Jawapannya memang tak ada bukan?

Mahathir sudah tua tetapi fikirannya tidak berubah. Dulu dia penjarakan Anwar Gay dengan bermacam-macam hujah dia meyakinkan rakyat bahawa Anwar wajib dipecat dan dipenjara kerana perlakuan luar tabienya yang melanggar hukum agama dan memalukan negara.

Sekarang mana Mahathir? Anak beranak-cucunya sendiri tidak tentu hala identiti dan agamanya...



Pesta Tarian Gay & Pesta Minum Arak Mana Mahathir? Pesta Tarian Gay & Pesta Minum Arak Mana Mahathir? Reviewed by Mind Blow on 1:07 am Rating: 5

2 comments

Anonymous said...

Parti dap menanam kebencian, takut nnt mengundang bencana...

Anonymous said...

Matlamat menghalalkan cara, amalan songsang politik Mahathir!

terkini