09 March 2014

Cina Babi DAP Teresa Kok Nak Mati kaitkan Pengganas Muslim dengan Nahas Pesawat MH370!!


Sebelum kena bunuh aku rasa baik Polis Kutip dulu Cina babi DAP ni!!! Polis sepatutnya ambil tindakan tegas. Jika Polis gagal jangn salahkan pula rakyat yang marah. ini kerana semakin hari provokasi yang dilakukan oleh Cina Babi DAP ini semakin melampau dan jangan salahkan rakyat bila perkataan bunuh selalu disebut!! bukan aku cakap tapi aku nasihatkan supaya nanti tiada pihak yang dipersalahkan!!

Polis sepatutnya sudah mengetahui dah boleh mengambil tindakan sebelum sesuatu yang buruk berlaku. Rakyat sedang marah dan tidak semua meeka boleh bersabar!

Kenyataan aku ini jelas untuk mengelakkan sesuatu yang buruk berlaku kerana semakin lama Cina Babi ini semakin kurang ajar dan besar kepala!

Saat ini semua orang sedang berada dalam keadaan dukacita dan sedang menanti dengan sabar apakah situasi pesawat yang hilang tersebut tetapi pada masa yang sama ini juga Puak Pakatan Anak Haram yang menyembah Tuhan DAP melakukan provokasi demi provokasi tanpa menghiraukan kesediahan orang lain.

Bangsa inikah yang nak dijadikan pemimpin? Mungkin bagi penganut Agama PAS yang menyembah Tuhan DAP tidak dapat disematkan lagi tetapi bagi kita yang waras ini berfikirlah dengan sebaiknya..

Saat ini politik sudah dibiang jauh ke dalam longkang tetapi Puak Pakatan Anak Haram ini mengaitkan semuanya dengan politik!!!

Aku cabar Puak Pakatan Anak haram selesaikan masalah air di selangor!!! kenapa tak selesai sedangkan yang memerintah adalah kerajaan Pakatan Anak Haram!!!

Kepada Abnag dan Tuan polis tolong selesaikan perkara ini sebelum negara ini hancur dilanggar Tentera 13 Mei!! jangan ingat perkara itu tidak boleh berualang!! ia pasti berulang!!

Kepada Cina Babi DAP teruskan!! teruskan hingga nanti jangan sampai kamu tidak berani keluar rumah!!

Ini bukan ugutan tapi kenyataan jelas dan nasihat supaya nanti jangan ada yang menyesal bila nasi sudah menjadi bubur!!!

Sekian.. #Pray4NH370

Sumber : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=359205860885230&set=a.264429927029491.1073741826.264005067071977&type=1&theater

8 comments:

Anonymous said...

lu bapak mali Malaya mau cari hidup balu, tau ini Malaya melayu islam punya Negara, lia ingat ada anak kalu mau kasi anak pande pande sikolah, jangan jadi macam dia, baik baik duduk olang punya negeli, tapi lu keluat itu amak punya lubang, lu mau kacau ini negeli...lu piker lu bapak suka ka...tak suka ini negeli boleh cali lain negeli, jangan kacau semua olang mau hidup abang alik dalam ini negeli... ada paham ka..

Anonymous said...

anak didik anwar, tangkap dan lokap, adakan ISA semula.. ini menggugat keamanan Negara..apa rasa orang islam di kata ini buatan orang islam... sedar tak ramai penumpang orang cina, dan munkin mereka bukan muslim..jangan main api keugamaan.. Teresa mesti minta maaf secara terbuka..

saari misran said...

kerajaan tidak harus tunduk lagi kepada desakan pihak tertentu seperti isu ISA. Lihatlah betapa kurang ajarnye mereka apabila mansuhnya ISA.. mereka ketepikan sensiviti pelbagai kaum, agama, perlembagaan negara, dan sering mencabar negara dalam pelbagai aspek...kurang ajar. Sewenang wenang mengeluarkan kenyataan yang membangkitkan kemarahan rakyat yang boleh menggugat ketenteraman awam

Anonymous said...

Kutrang ajar babe ... takkan nak tengok je. DO SOMETHING!

Anonymous said...

Kita akan dilihat dayus selagi tidak ada yang menamatkan kekurang ajaran ini.....
ako mengilir lading yang batagar !

Anonymous said...

Kenapa selama ni minah ni terlepas dari tangkapan polis?malah dpt memenangi beberapa kes mahkamah?sbbnyer mudah,kerana semua ini fitnah.Fitnah yg dibuat oleh Melayu Islam Umno.

p/s : Sila google image gamba diatas.Gamba tersebut sudah berada di alam maya sejak february.

medusa cute said...

Mmg cine s*¥allll

Dong Ding said...

Teresa Kok nie laknat pengkhasut! Hang akan lapor polis!

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *