Cina Babi DAP Kurang Ajar Sumbat Kangkung dalam Mulut PM dan Nak Tumbuk PM


Inilah kelakuan kurang ajar Cina Babi DAP terhadap pemimpin negara. Langsung tiada perasaan hormat dengan sengaja mengacukan kankung dan menggayakan penumbuk kepada muka Perdana Menteri Malaysia.

)

Dari mana datangnya Cina Babi DAP ini? apa yang berlaku ini amat memalukan di saat Rakyat Malaysia berbilang kaum sedang berada dalam kesedihan kehilangan Pesawat MAS MH370 bersama penumpangnya.

Mereka inilah yang memalukan Bangsa Cina yang telah sekian lama hidup bertoleransi dengan bangsa lain yang ada di Malaysia.

Besar sangatkah mereka ini? Hebat sangatkah mereka ini? Inilah Cina-Cina Celaka yang menyebabkan Bangsa Cina dipandang hina di Malaysia.

Mereka inilah yang menyebabkan permusuhan antara kaum..

Tapi bila ada orang datang nak bunuh merekalah dulu yang cabut larik...

***walaupun itu hanya topeng PM tapi perlakuan itu telah menunjukkan niat sebenar Cina Babi DAP itu... maka dengan itu wajib kita mengajarnya!!!!

1 comment:

Anonymous said...

Puak cina Dapigs ni semua penganut agama komunis bawaan dap lks. Ini lah provokosi yang sama dia orang buat sebelum Mei 13. Puak cinabeng Dapigs dah berasa mereka ini besar, kuat, berkuasa. Kenapa begini? Kerana mereka dapat pelindungan dari Pas dan peliwat Nuar dan PKR.