Bini Mat Yo Pemain Bola JDT Kurang Ajar - Mat Yo Pukul Pak Guard?

 

Bini Mat Yo kurang ajar yang maki hamun pak guard tersebar luar sekarang ni dan membuatkan imej pemain bolasepak JDT itu tercalar.

Aku sebenarnya tak minat nak ulas cerita camni sebelum ni tapi yang ni aku minat skit sebab libatkan ikon sukan.

Banyak versi cerita yang aku baca dalam laman sosial.. ada yang membela dan ada yang menghentam tapi bagi aku cuna korang tengok dan nilai sendir video ni:


kalau tengok dari video macam pak guard ni suruh dia keluar dari parking tu tapi bini Mat Yo bertegas dia ada dalam kereta dan berhak parking kat situ dan ada pulak yang kata pak guar tu pulak yang kurang ajar.

Bagi aku undang-undang tetap undang undang dan pak guard tu jaga kawasan yang diamanahkan kepada dia oleh bos dia dan kalau tak jaga nanti mungkin akan menyebabkan dia dibuang kerja dan menimbulkan masalah di kawasan itu sendiri.

Akhir video tu kelihatan macam Mat Yo bergelut dengan Pak Guard tu tapi aku tak pastilah kesahihannya dan minta siapa yang tahu ulas.. tapi apa yang aku nampak dalam video tu camtu la.

Akhir kata, Kepada Mat Yo kalau dia terbca la blog aku ni... Biar banyak mana pon duit ko... Biar cantik mana pon bini ko... Biar apapun agama ko.. Biar apa pun bangsa ko... satu hari KUBUR tetap akan menjadi rumah ko yang terakhir... dan kat situ semua yang aku sebutkan tadi tak guna dah faham tak..

Baru glamer sikit.. kaya sikit dah berlagak macam ko tak mati-mati... sekian.

#mohonpencerahan

9 comments:

Anonymous said...

Nak beri tahu kepada isteri berlagak dan sombong ini sikit. Suami awak tu pemain bola sepak je bukan VIP pun. Habis kuat boleh bertahan sebagai pemain bola sepak sehingga umur 35 tahun. Lepas tu tak laku dah dan sumber pendapatan pun tak akan ada. Awak nak berlagak dan sombong2 tu buat ape?

Anonymous said...

Mat Yo, mung memang jantan dayus. Bini sekor macam tu pu tak reti nak ajar. Kalau dah SPM pun tak berapa nak pass, bila senang sikit macam ni la jadinyer..

Anonymous said...

hey... takutnya aku kalo berlaki kan pemain bola sepak
bukan apa ...esok lusa cedera lutut x de sape pon nak amik
laki aku main bola ...
masa tu aku tentu akan merempat ...nak jadi pak guard pon blom tentu mampu ....

Anonymous said...

BARU JADI PEMAIN BOLA PERINGKAT NASIONAL SAHAJA DAH LUPA ASAL USUL, KALAU DAH TOP TU TOLONGLAH PANDANG JUGA RUMPUT DI BUMI....INGATLAH BAKAT ANDA TU TAK LAH SEHEBAT MANA KALAU DIBANDING DENGAN PLAYER DI LUAR SANA..UMPAMA LANGIT DENGAN BUMI...TOLONG LAH JADI MACAM SUPERSTAR MOKHTAR DAHARI WALAU DIA SEJUTA KALI LENIH BAGUS DARI ANDA TAPI DIA SEORANG YANG MERENDAH DIRI...SEBAB ITU DIA JADI IKON DAN DIINGATI OLEH PEMINAT SAMPAI SEKARANG...TAPI PEMAIN SEKARANG BAKAT TAK SEBERAPA CUMA EKSYEN YANG LEBIH....BILA TIBA SAAT BERSARA BAKAT DAN DIRI TERUS BERKUBUR DAN DILUPA TERUS OLEH PEMINAT...JADILAH SEORANG YANG MERENDAH DIRI KERANA DENGAN SIFAT ITU ANDA LEBIH DIHORMATI.

Anonymous said...

Jantan dayus! Tepat sekali bagi mana-mana jantan yang gagal mengawal kebiadaban isteri

Anonymous said...

dah la tidak cerdik pelajaran..perangai pulak tak senonoh dan kurang ajar. Ingat awak tu Victoria Bekam kerr?

Anonymous said...

Begitulah selalunya perangai orang Melayu nie, bila dak agak terkenal sikit mulalah besar diri rasa macam anak raja ... ptuiihhh!
Dulu pernah juga jadi kes seorang artis terkenal pukul pak guard, ini ahli sukan pulak ... agaknya orang jenis yg mcm nie kalau jadi pengarah ke atau menteri ke, tiap hari pukul orang ... sbb tu lah agaknya Allah tak jadikan mereka ini otak cerdik, tak mahu mereka jadi orang atasan ... poyo lo mat yo ...

Anonymous said...

Kebiadapan isteri ko mat yo melambangkan kelemahan ko dalam mendidik dia...... Maruah ko terus tercalar dari keceluparan isteri ko......

Anonymous said...

aku harap bini aku bukan cam bini mat y0 , suara jer lembut hati keras cam batu
weyh bini mat yo dri kau kutuk pak guard tu lebih baek lu g wat amal jariah.....