22 September 2013

#PAU2013: Azizan Che Omar Jadi Anjing Gigit Ismail Sabri Yaakob


Menteri Pertanian dan Indsustri Asas Tani, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob yang mempertahankan jawatan Ketua UMNO Bahagian Bera, dicabar oleh bekas Setiausaha Politiknya, Datuk Azizan Che Omar dalam pertandingan satu lawan satu.

Kita tidak tahu apa motif Azizan yang karier politiknya selama ini digilap oleh Ismail Sabri tiba-tiba menjadi seperti anjing yang mengigit tuannya


Memang baik semangatnya itu tetapi Azizan dinasihatkan sebaiknya menarik diri dari mencabar bekas bosnya itu sementara masa masih ada.

Terlalu banyak perkara yang boleh diceritakan tentang orang muda yang bersemangat ini dan ceritanya tidaklah sebaik berita beliau menawarkan diri untuk bertanding.

Bukan niat aku nak mendedahkan aib pemimpin tetapi berdasarkan maklumat yang beliau ini tidak layak langsung untuk bertanding memegang jawatan di bahagian tersebut.

Berundurlah dengan cara terhormat sebelum pekung tentang keburukan dirinya terbongkar, jangan sampai terdedah kisah di Bandung dan kisah tentang rumah tangga yang tak molek didengar orang luar dan ianya bukan datang dari aku tetapi datang dari dalam bahagian kamu sendiri.

Masih ada masa, 72 jam diberi dan masih sempat untuk menarik diri.

Ini bukan ugutan tetapi nasihat kerana sememangnya dia tidak layak menandingi Ismail Sabri dan yang paling penting dalam hidup ingatlah.. Jangan jadi anjing yang menggigit tuan..

#mohonpencerahan


Jangan terdedah kisah kamu di bandung



No comments:

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *