24 September 2013

Bini Mat Yo Pemain Bola JDT Kurang Ajar - Mat Yo Pukul Pak Guard?

 

Bini Mat Yo kurang ajar yang maki hamun pak guard tersebar luar sekarang ni dan membuatkan imej pemain bolasepak JDT itu tercalar.

Aku sebenarnya tak minat nak ulas cerita camni sebelum ni tapi yang ni aku minat skit sebab libatkan ikon sukan.

Banyak versi cerita yang aku baca dalam laman sosial.. ada yang membela dan ada yang menghentam tapi bagi aku cuna korang tengok dan nilai sendir video ni:


kalau tengok dari video macam pak guard ni suruh dia keluar dari parking tu tapi bini Mat Yo bertegas dia ada dalam kereta dan berhak parking kat situ dan ada pulak yang kata pak guar tu pulak yang kurang ajar.

Bagi aku undang-undang tetap undang undang dan pak guard tu jaga kawasan yang diamanahkan kepada dia oleh bos dia dan kalau tak jaga nanti mungkin akan menyebabkan dia dibuang kerja dan menimbulkan masalah di kawasan itu sendiri.

Akhir video tu kelihatan macam Mat Yo bergelut dengan Pak Guard tu tapi aku tak pastilah kesahihannya dan minta siapa yang tahu ulas.. tapi apa yang aku nampak dalam video tu camtu la.

Akhir kata, Kepada Mat Yo kalau dia terbca la blog aku ni... Biar banyak mana pon duit ko... Biar cantik mana pon bini ko... Biar apapun agama ko.. Biar apa pun bangsa ko... satu hari KUBUR tetap akan menjadi rumah ko yang terakhir... dan kat situ semua yang aku sebutkan tadi tak guna dah faham tak..

Baru glamer sikit.. kaya sikit dah berlagak macam ko tak mati-mati... sekian.

#mohonpencerahan

9 ulasan:

◄ Newer Post Older Post ►

Geng Kita

Pageviews from the past week

 

Copyright 2013 Sinhala MP3Pena Tanah Melayu Template by Farhan Share and Tuliskan