Sarawak Report Serang Rosmah Terima 2 Juta, Bukti Akaun Milik Rosmah Tetapi No Kad Pengenalan Salah.

Serangan terbaru Sarawak Report kini ditujukan kepada Rosmah Mansor bagi mengalihkan pandangan kekeliruan terhadap tuduhan sebelumnya mengenai 1MDB yang diputar belit.

Kali ini Sarawak Report mengemukakan sekeping kertas yang kononnya transaksi wang kepada akaun Rosmah.


Selepas pemeriksaan dibuat, No Kad Pengenalan Rosmah yang dipaparkan pun sudah salah bagaimana pula mahu mempercayai kandungan seterusnya tuduhan tersebut.



Bagaimana dikatakan sumber Sarawak Report ini sahih sedangkan permulaan dan yang paling penting No Kad Pengenalan sudah salah. Perkara ini bukan sengaja bagi penyiasat tambahan pula penyiasatan ini berprofil tinggi dan melibatkan audien seluruh dunia yang mahu melihat skandal terbesar pemimpin Negara Malaysia.

Kertas semakan juga tidak berkualaiti kerana ia hanya salinan cetakan yang sesiapa sahaja boleh buat dengan mudah. Perincian transaksi bank seperti tuduhan Sarawak Report sepatutnya sudah ada di tangan dan boleh disiarkan untuk memberi bukti kepada pembaca bahawa transaksi itu benar wujud dan sahih.




8 comments:

Anonymous said...

Rosmah, isteri PM diserang kerana bini Juburi jeles sebab laki dia si nenek kipas tu syiok dengan jantan lain sementara PM masih sayangkan isterinya.

Tokong dengki dengan Rosmah sebab sebab suami Rosmah, iaitu PM Malaysia, sangat sayangkan Rosmah...sementara bini si Tokong pulak lagi jantan daripada tokong!

So how? Dengki memanjangkan puak2 haramjadah songsang DAP dan PKR. Fitnah2 menjadi makanan harian mereka. Kita dapat melihat hasilnya. Kehidupan mereka semakin tak berkat, jijik dan rendah maruah.

Tengok PM dan isteri...semakin berseri dan diberkati.

Kepada apek2 dan anjing2 mereka yang memfitnah tak henti2, hati hitam korang nampak terserlah pada wajah korang. Sama dengan pemimpin2 PAS yang telah putus hubungan dengan DAPigs nampak semakin berseri berbanding dengan pemimpin2 PASma dan G18 yang yang nampak macam kena rasuk dengan roh dari India Selatan yang tak tenteram!

Anonymous said...


Bro, cuba lu semak balik ngan http://daftarj.spr.gov.my/semakdm/semakandm.asp
lepas tu no. A4200637 lu kasi buang ‘A’ tinggal 4200637 saja.

Nanti lu akan dapat apa yg lu cari.



http://theunspinners.blogspot.com/2015/07/serangan-terbaru-sarawak-report.html

Jouhar Fahmi said...

Duit kenduri kawin anak kot.. Bulan april tu.. lepas ni, kita kenduri pun, org xboleh bg duit salam la..

Jouhar Fahmi said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Aku setuju dengan pendapat anon Friday, 10 July, 2015.

Anonymous said...

OI si PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS-amat-KEPARAT ANTI-Islam/Melayu (punya PENAKUT jadi PENYAMAQ pula tu) memang puak KEPARAT GILABABI! Apahal lu asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak aaahhhh Oi si PENAKUT-nak-MAMPOS, lu punyak otak PENGGANAS aaahh...., itu mcm-si ANJING KURAP-manyak-NANAH si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!!

Yg. lu nak paksa YAB PM ISLAM/Melayu kami letak jawatan sewenangnya apasal - lu ingat kami MAJORITI dari BUMIPUTERA Islam/Melayu yang pilih YAB PM kami ni, KULI-KULI lu, oi si KEPARAT PENGGANAS-PENGGANAS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO!!

PI MAMPOS lu punya ekoq-ekoq BANGKAI BABI kat JAMBAN/KANDANG PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1!!

Ejoi said...

huhuhu...ape cerita rosmah dah ngaku itu akaun dia..spin pun tak guna..

Anonymous said...

Siapa yang kantoi.