03 September 2013

Isi Penuh Jimat minyak RM10 tapi kereta pecah rugi ribu-ribu


Hebat penangan kenaikan harga minyak yang diumumkan kerajaan semalam hinggkan ada yang sanggup langgar pump minyak dan bergaduh berebut untuk mengisi minyak.

Pergilah ke mana-mana pun, penuh sampai jem jalan untuk masuk ke stesyen minyak dengan tujuan mengisi tangki kereta dan motor penuh.

Hari ni nak cerita pendek je, dari malam tadi aku perhati gelagat puak Pakatan Anak Haram yang berpusu-pusu mengisi minyak kerana nak berjimat.

Menambahkangeli hati lagi bila ada yang bawak tong spare tak ubah macam penduduk yang menghadapi masalah bekalan air.

Tapi apa yang benar dan sebenar-benarnya mereka ini adalah puak Pakatan Anak Haram yang bodoh dan diperbodohkan oleh Parti Pakatan Anak Haram itu sendiri.

Ape ko ingat isi minyak penuh hari ni esok atau lusa tak payahla isi minyak? berapa juta ringgit korang jimat?

Bodoh betol!!! 

Aku nak tengok hari ni Puak Pakatan Anak Haram yang BerTUHANkan DAP ini minyak ke tidak hari ni...

3 comments:

Anonymous said...

angkuh sungguh anak adam ni..bertuhankan lembu mcm ni la

ReentryCapsule said...

Aku rasa blogger ni yang bodoh.Posting macam budak lembam.

zulkifli abu bakar said...
This comment has been removed by the author.

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *