13 September 2013

Blogger BABI,CIPAN,TAPIR & TENUK pun tak mampu pertahankan CINA BABI DAP


Langsung tiada ulasan selain daripada kata-kata ejekan daripada salah seorang blogger pencacai CINA BABI DAP (Blogger Babi, Cipan, Tapir & Tenuk) yang terpaksa mempertahankan TUHAN mereka yang terduduk apabila rahsia kejahatan mereka terbongkar.

Ini sebahagian catatan pencacai CINA BABI DAP tersebut:

Bhai/DeeDee sekalian...

Hahaha... gua gelakkan jer la kepada yang berabis duit 12 ringgit pasai nak tengok filem Tanda Putera tue... Hahaha... bukan aper... benda yang boleh dapat free pon lu orang nak kena abis duit 12 ringgit.... pergh... banyak betul duit lu orang yer...

RM12 tue kalu buat makan tengahari.... amik pakej Makanan Rakyat 1 Malaysia.... hahaha... boleh dapat 2 orang atau 3 orang makan tue... hahahaha.... Nih tak.... abiskan buat tengok filem sampah.... Hahahaha... rugi bhai.. rugi...

Yer la.... nak sangat tengok citer tue kat pawagam ker... hahaha... tak payah kuar duit pon.... mintak jer ADUN dan YB UMNO/BN kat tempat lu sponsor....... Tapi... gua rasa hanya YB dari UMNO jer yang akan sponsor... YB dari MCA dan MIC tak mungkinnyer... hahahaha

So... aper cer nih.... rugi 12 ringgit.... hahahaha..... lawak ooooo.....  Gua tak tau la kalu filem "Tandas Putera" opps.. "Tanda Putera" nih nanti dicalonkan dalam Festival Filem Malaysia.... tak tau la plak kalu ader juri yang level bangang yang akan beri undi sampai menang kategori Filem Terbaek FFM kepada filem sampah nih...

Tapi kalu ader la menang Filem Terbaek... Lakon Layar terbaek... Penataan Terbaek... Kesan Bunyi Terbaik...  menang kat "Tanda Putera" nih.... sohih la juri FFM Malaysia nih memang kaki bodek dan cap ayam.... Memang patutlar industri filem kat Malaysia nih kuno macam la nih.... Hahahaha....

Hahaha... Walauapaun aku ucapkan tahniahla pada penulis yang menjadi pencacai CINA BABI DAP ni sebab berusaha bersungguh-sungguh untuk membela TUHAN mereka walaupun tak tau nak bela camane dah.. hahahahhaha

2 comments:

Anonymous said...

sah mangkuk tu pencacai RBA @ penyokong parti komunis DAP, biar la dia nak kata apa, cinabeng bangsat tu memang tgh panas la ni, mari kita tingkatkan kempen BOIKOT BARANGAN CINA DAP dan ASALKAN BUKAN CINA, mari ramai2 layari FB BOIKOT BARANGAN CINA DAP dan FB PPIM untuk dapatkan panduan barangan alternatif untuk barangan cinabeng...

C++ said...

Bhai PenaDariTanahMelayu....

Terima kasih sebab maki hamun gua.... ameen... bertambahlah skit pahala gua.... Alhamdulillah...

Gua doakan lu orang sumer diampunkan segala dosa oleh Allah Taala atas aper yang lu orang tuduhkan kat gua.... Ameen....

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *