23 September 2013

#PAU2013 : Lesen Peguam dilucut, pecah amanah, pukul bini....?? #mohonpencerahan .. Nak jadi pemimpin kan??


Baru semalam aku cakap hari ni dah keluar cerita yang aku sebutkan semalam.. Azizan bertanding untuk apa? aku dengar pemuda pun di kawasan pun tak terjaga sampai dengar kata mesyuarat pemuda pun tak buat? hehehe aku dengar je .. kalau salah sila nafikan..

Sedikit petikan blog:

 http://www.malaysianbar.org.my [KLIK SINI]

Merupakan seorang peguam yang telah pun dilucutkan (lesen) dari menjadi peguam kerana pecah amanah. Malah, duit anak guamnya yang telah diamanahkan kepada beliau selaku stakeholder juga telah disalahgunakan. Mengikut maklumat yang diterima Majlis Peguam juga telah membuat laporan polis (cbt) terhadap beliau tetapi Datuk Seri Ismail Sabri sempat membantu Azizan supaya tidak didakwa kerana mengenangkan beliau punyai empat orang anak yang masih kecil ketika itu.


Dari risik-risik orang bersembang tentang manusia tidak mengenang untung ini juga ada bercerita, isterinya, Datin Norawinda Hamzah pernah membuat laporan polis terhadap Azizan pada tahun 2006 kerana mendakwa Azizan sering memukul dan membelasah beliau. Norawinda juga telah membuktikan dakwaannya dengan mengemukakan laporan perubatan yang mengesahkan beliau mengalami kecederaan tulang belakang akibat sering menjadi mangsa panas baran Azizan.

Oleh kerana tidak tahan dipukul dan dimaki hampir setiap hari, Norawinda bertindak keluar dari rumah pada tahun 2006. Manusia berhati apa pun tak tahu sampai sanggup nak pukul bini sendiri. Na'uzubillah... Minta dijauhkanlah.... - Jawa Bernam

BACA LAGI..[KLIK SINI]


Aper citer ni?.. #mohonpencerahan... kita kan demokrasi.. kan.. kan.. kan..??



3 comments:

polihpencen said...

sabor2 aki, koih takoik azizan pun ade cerita pasei Sabri...maklum la masa tengah seronok dulu sama2 hore2 dlm negara luor negara, ntah2 ade gambor ke...kita mane tau...

wa2n tips said...

Peluang Bisnis Dahsyat Yusuf Mansur. "Orang islam harus KAYA"
dan "Beli Kembali Aset Indonesia" dengan INDONESIA BERJAMAAH
Segera Amankan Posisi Anda, Segera JOIN bersama
Komunitas VSI , bisnis terbaru Ustadz Yusuf Mansur
Dengan Produk V-pay ( Virtual Payment ) Anda akan
dimudahkan dalam hal urusan pembayaran listrik,
telpon, pulsa, PDAM, TV Berbayar, Internet, Asuransi,
Kartu Kredit dan lain-lain. Transaksi dapat dilakukan
melalui Website, SMS, Android, BlackBerry, iPhone dan YM.
Penasaran Dengan Bisnis Ustd. Yusuf Mansur ini Kunjungi Website: KLIK DISINI

wa2n tips said...

Peluang Bisnis Dahsyat Yusuf Mansur. "Orang islam harus KAYA"
dan "Beli Kembali Aset Indonesia" dengan INDONESIA BERJAMAAH
Segera Amankan Posisi Anda, Segera JOIN bersama
Komunitas VSI , bisnis terbaru Ustadz Yusuf Mansur
Dengan Produk V-pay ( Virtual Payment ) Anda akan
dimudahkan dalam hal urusan pembayaran listrik,
telpon, pulsa, PDAM, TV Berbayar, Internet, Asuransi,
Kartu Kredit dan lain-lain. Transaksi dapat dilakukan
melalui Website, SMS, Android, BlackBerry, iPhone dan YM.
Penasaran Dengan Bisnis Ustd. Yusuf Mansur ini Kunjungi Website: http://leadervsi.com/wan-vsi>

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *