Abang BOTAK HERO Negara rampas bendera komunis


Aku tabik kepada abang BOTAK yang berani dan tanpa diarah merampas Bendera Anak Haram KOMUNIS CINA DAP BABI yang dibawa oleh Si Tua Kutuk Tak Sedar Diri A.SAMAD SAID dan ADAM ADLI.


Aku bukan maki hamun tapi tiada kata itulah kata-kata paling lembut yang mampu aku gelarkan kepada ANAK-ANAK HARAM yang dibayar upah untuk menjahanamkan negara.

Abang BOTAK ini berani dan dengan jelas mempertahankan kedaulatan negara tapi apa tindakan kerajaan?

Diplomasi dan demokrasi terpimpin makan dengan itu kerajaan tidak akan mampu mengusik malah mencuit walau seinci pun Si ANAK-ANAK Haram itu walaupun jelas mahu menggulingkan negara secara terang-terangan.


Hari ini mungkin ada Abang Botak dan beberapa lagi HERO yang lepas yang tidak didendang untuk mempertahankan negara tetapi jika berterusan kerajaan melindungi si ANAK-ANAK HARAM ini pasti kerajaan ini akan tumbang ke tangan mereka.

Dan akhirnya, pengkhianat yang sebenar-benar pengkhianat adalah pemimpn dalam kerajaan yang membiarkan musuh negara berbuat sesuka hati.

Jangan kacau mereka asal jawatan kita selamat dan kita akan terus kaya. Pergi Mampos Rakyat!!!

Jangan marah aku cakap camtu sebab korang yang mintak!!!!

2 comments:

Fikir Tajam said...

Anak-anak Cinabeng bersama Samad Said + Adam Adli + Hishamuddin Rais telah DILANCAUCIBAIKAN oleh abang Botak yg gentlemen bukan macam Najib yg tak de telor...

Penjilat Cinabeng mana ada telor...

Anonymous said...

Golongan ini tidak tahu bersyukur bila mempunyai negara yang merdeka...jika ditakdirkan pr yg memerintah, mereka yg adakan demokrasi ini dulu yg akan ditangkap oleh polis pr kerana sudah tahu mereka ini memang pengkhianat negara....eloklah kerajaan ambik tindakan lucutkan w. negara kerana mereka memang tidak suka Malaysia...