18 November 2012

Celakanya Ulamak PAS Lebih Rela Doakan Kehancuran Umat Islam Daripada Doakan Kehancuran Yahudi Israel dan Kaki Jubor !!!

Inilaha dia anjing upahan YAHUDI untuk menghancurkan UMAT ISLAM.. Celaka PAS!! MAMPOS PAS!!!  MAMPOS PAS!!.. MAMPOSS PASS!!!


Apa yang layak dipanggil untuk IMAM solat hajat diatas? layakkah dia digelar Islam?..  Islam yang bagaimana?.

Mengapa terlalu taksub bila mendoakan kehancuran bangsa seagama sendiri?.. mengapa tidak mendoakan supaya musuh itu diberi hidayah oleh Allah SWT..?

Jawapannya mudah.. kerana Allah SWT tidak pernah menerima doa orang PAS kerana yang sepatutnya diberi hidayah adalah orang-orang PAS yang bodoh!!

Sekarang kamu doakan pula supaya UMNO/BN hancur dan kita lihat makbul atau tidak doa kamu..?  jika tidak makbul adakah kamu akan menyalahkan ALLAH SWT kerana menolak doa kamu..??/

Mengapa kamu tidak MENDOAKAN KEHANCURAN YAHUDI? YAHUDI MENINDAS DENGAN KEJAM SAUDARA KAMU!!!!..

Apa yang kamu cuba buktikan dengan doa itu?... CUBA BUKTIKAN BAHAWA KASIH SAYANG KAMU KEPADA TUHAN BARU KAMU IAITU DAP TIDAK BERBELAH BAGI!!!

Tapi walau apapun kamu cuba lakukan .. ketahuilah bahwa kamu tidak akan berjaya mengalihkan perhatian Rakyat Malaysia terhadap isu NURUL IZZAH yang menghalalkan MURTAD!!

Buat APa Saja !!! Tunjukkan kebodohan kamu wahai Pengikut Ajaran Sesat PAS!!! 

Ketahuilah bahwa negara ini dilindungi Oleh Allah SWT... dan MANUSIA SESAT SEPErTI KAMU semua tidak akan berjaya memerintah negara ini!!!!!


3 comments:

Nam Ron said...

Mmg tidak salah. Do'a itu sendiri bakal membawa rahmat yg besar pd kem umno. Bagaimana? Dgn tumbangnya rejim umno dari persada politik tanahair, barulah mereka nmpak jln kembali & jln taubat. Kalau tidak, smpai bila2 mereka dlm kesesatan & merasakan diri mereka betul. Org2 umno yg sepatutnya risaukan diri mereka sendiri, samada mereka masih Islamkah? atau sudah jatuh munafiqkah? Atau fasiqkah krn menyokong kezaliman? Pendek cerita, jatuhnya umno tak lama lagi akan membuka pintu laluan utk mereka semua kembali kepangkal jln...

Pena Dari Tanah Melayu said...

Siapa kamu untuk menentukan Islam atau munafiq seseorang?

Mengapa tidak kamu tentukan munafiq atau tidak NURUL IZZAH ANWAR IBRAHIM kerana menghalalkan murtad?

Mengapa tidak kamu tentukan Munafiq atau tidak NIK ABDUL AZIZ NIK MAT bersahabat dengan SYAITAN?

Dan kerana itulah hari ini bisikan SYAITAN itu telah menguasai PAS... Bertaubatlah sementara masih sempat kerana maut akan menjemput bila-bila masa saja..

Unknown said...

Memang ko ni BAPAK MUNAFIK wahai Pena Dari Tanah Melayu bodoh, bengap, bahlol...UMNGOKKKKK

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *