Doa PAS Hancurkan UMNO Untuk Tutup Cerita NURUL IZZAH Halalkan MURTAD


Disaat rakyat Palestin menderita akibat ditindas sekejam-kejamnya oleh rejim Yahudi Zionis dan disaat itu jugalah Ulamak-Ulamak Sesat PAS mendoakan kehancuran UMNO yang dipimpin oleh umat Islam.

Mereka dengan bangga terjerit-jerit umpama dirasuk syaitan mengangkat tangan berdoa untuk kehancuran bangsa seagaman sendiri.

Mengapa terjadi begitu?..

Sudah tentulah untuk menunjukkan kesetiaan mereka kepada tuhan mereka yang baru iaitu DAP dan menunjukkan betapa seriusnya mereka dalam mendokong perjuangan demi mencapai matlamat bersama ke PUTRAJAYA.


Selain itu, mereka sengaja berbuat demikian untuk menutup cerita NURUL IZZAH ANWAR IBRAHIM yang menghalalkan orang melayu Islam menukar agama.

Mereka sudah tidak mampu menjawab kerana takut kehilangan undi sekaligus melenyapkan impian mereka untuk berkuasa dan bermewah-mewah.

Mereka sanggup menjual Agama dan Bangsa sendiri untuk kepentingan diri dan kroni.

Siapa yang nak menafikan perkara ini?.. jika ada berikan sekali bukti tentang betapa seriusnya PAS mempertahankan Agama dan buktikan kebenaran kata Nurul Izzah tentang kebebasan memlilih agama...

Jangan ingat dengan merepek dan merapu sebegitu mereka boleh menutup kisah NURUL IZZAH MURTAD ini...

Ingat sahabat semua.. jangan kita terpedaya dengan taktik bodoh mereka untuk menutup keberukan kroni mereka.. kita harus tegakkan kebenaran dan buktikan kepada semua umat islam betapa kejinya perbuatan mereka....




No comments: