25 November 2012

Bantah LYNAS Jalan Kaki, ANWAR & Geng Naik Jet..


Kelihatan sangat bodoh puak yang kononnya nak menunjukkan tentangan terhadap LYNAS sehingga sanggup berjalan kaki ratusan kilometer...

Aku puji sikap dorang ni tapi malangnya mereka tak sedar disaat mereka sedang berpanas berhujan sampai cedera badan... pemimpin auta mereka sedang enak makan dan bersuka ria.



Bodoh ke tak?... korang jalan kaki ANWAR KAKI LIWAT and THE GANG NAIK JET?..

Begitulah hebatnya pemimpin PAKATAN ANAK HARAM mempergunakan dan memperbodohkan  penyokongnya tetapi yang senang pemimpin yang gila kuasa macam yang dalam jet tu la..

Teruskan la usaha bodoh korang .... hahhahha

No comments:

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *