19 November 2012

Al-kisah Cerita Rumah Urut dan Apa YB PAS Buat?


Hari ini aku bukan nak bercerita pasal seks kerana aku dah janji akan tulis baik-baik walaupun aku tak pandai menulis macam blogger hebat sebelah sana.

Cerita kau hari ni macam cerita aku yang dulu pasal rumah urut yang tak selesai-selesai lagi disebabkan oleh Yang Berhormat kawasan aku tak pandai buat kerja.. dia pandai becakap je..

Yang aku maksudkan ialah Y.B. Dr. Haji Dzulkefly Ahmad (ader Haji beb.. hehe) yang merupakan seorang YB yang paling Islam dalam banyak-banyak orang Islam sama macam Yb Khalid Samad sebab dorang leh suka-suka buat fatwa. 

Jadi disebabkan dia terlalu islam tulah yang membuatkan aku tak faham mengapa di sekeliling pejabat Parlimennya ada sampai 7 rumah urut?.. ni yang aku cerita ni kisah sekeliling kawasan pejabat yee..bukan sekeliling Parlimen.

Kalu dah sekeliling pejabat dah ada 7 buah rumah urut.. cuba tuan-puan bayangkan pulak di seluruh kawasan Parlimennya ada berapa?..  Gambar dibawah ni aku ambil di kawasan DUN Ijok dimana terduduknya MB Khalid Ibrahim sebagai ADUN Ijok merangkap MB Selangor merangkap EXCO Agama Selangor....


Cuba tuan-puan lihat gaji tawaran... munasabah ke hanya dengan urut kaki di tambah lagi dengan persaingan sengit rumah urut kaki ni ditambah pula dengan kos sewa dan api air kedai ... berbaloikah atau cukupkah tauke kedai ni nak bayar gaji ?... itu baru seorang pekerja... kalu 3 orang?.. 

Soalan mudah ini aku tujukan kepada YB aku tu la... cuba selidik sikit berapa harga yang dikenakan danjumlah pengunjung termasuk pecahan pengunjung mengikut agama..

Jenis urut pulak yang bagaimana dan bagimana lelaki diurut oleh wanita berpakain tidak menutup aurat..

jadi setakat itu dulu cerita aku sebab nanti aku nak sambung pulak kisah bagaimana banyak sangat lesen ni boleh keluar dan siapa bertanggungjwab?.. sekian..





1 comment:

Panglima Perang said...

salam perjuangan tuan. pohon tuan pautkan blog saya ini www.myhomesoil.blogspot.com. blog tuan telah saya pautkan.t kasih.

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *