05 September 2012

Sam Ketot Anak Haram AMK Keadilan Sokong Kibaran Bendera Sang Saka Merah di Dataran Merdeka?


Sam Ketot tak mengaku PKR terlibat dalam tragedi kibaran bendera di Hari Kemerdekaan tempohari.

Katanya bendera tu direka pada tahun 2007 sebelum si anak haram itu menjadi Timbalan Ketua Penerangan AMK.

Katanya juga itu adalah salah satu cara Si Anak Haram itu untuk menunjukkan penilaian sejarah kepada rekaan si Anak Haram itu.

Sam ketot kata kalau nak kibarkan tiada masalah sebab apa yang dilakukan itu adalah berlandaskan sejarah.

Korang tengoklah sendiri video tu aku dah bagi kata atas. 

Aku kalu nak ikut hati aku terajang je muka anak haram si Sam Ketot ni!!

No comments:

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *