AKIBAT JATUH MOTOR, MAT SABU TAK BOLEH BEZAKAN BENDERA DENGAN GAMBAR




Ape la malang nasib PAS dapat Timbalan Presiden yang bangang dan bodoh macam MAT SABU ni...

Sebab tu aku kata PAS dah takde pemimpin hebat ataupun ULAMA untuk dijadikan pemimpin tapai yang banyak dalam pimpinan PAS ialah PUKIMAK!! (Macam MAT SABU ni)

Ape ke bangang statement dari seorang pemimpin tertinggi PAS yang berbunyi camni..

"Jika saya membawa gambar Dr Burhanuddin Al Helmy dalam sambutan Hari Merdeka, adakah saya akan dituduh menghina Tunku Abdul Rahman dan selepas itu diburu polis? "

Camane Timbalan Presiden PAS ni sampai tak leh bezakan Bendera dengan Gambar?

Niat anak-anak haram yang bawak bendera pada hari sambutan kemerdekaan malam tu adalah untuk membuat kekecohan, menimbulkan provokasi dan berniat kononnya nak naikkan bendera tu bila dapat memerintah Malaysia.

Aku cuma nak cakap kalu perkara tu terjadi aku adalah diantara sebahagian rakyat Malaysia yang akan Membunuh sesiapa sahaja yang cuba nak buat camtu.. tak caya try la...

Balik pada cerita asal... Percaturan untuk menjahanamkan negara barngsa memang teratur hingga mereka berjaya melatakkan seorang "PUKIMAK" dalam pemerintahan tertinggi PAS iaitu MAT SABU.


Kebodohan MAT SABU yang gila kuasa dan pangkat menjadikan PAS senang dikawal dan diarah hingga Presiden dan Mursyidul Am pon tak leh nak kata apa..

Mereka sentiasa mangaku mempunyai Ilmu yang tinggi yang tiada tandingan tetapi malang sekali tak boleh membezakan antara "bendera" dan " gambar"...

kalu akau cakap camni boleh tak?..


"Jika saya membawa Bendera Israel dalam sambutan Hari Merdeka, adakah saya akan dituduh menghina PAS dan selepas itu diburu polis? "

** TERUK JUGAK LA EKSIDEN MAT SBU HARI TU SAMPAI TAKLEH NAK BEZAKAN BENDERA NGAN GAMBAR...

No comments: