18 September 2012

fuck sultan,.sultan celaka mengaku diri berdaulat - Johan Jasa


Inilah golongan yang dilatih oleh Anwar Aljuburi untuk menjayakan misi Yahudinya.

Komen ini adalah komen balas berkenaan artikel PDTM yang lepas : http://penadaritanahmelayu.blogspot.com/2012/09/mesti-baca-sahaja-aku-menghina-sultan.html#comments

Jika misi Anwar ini berjaya, maka akan hancurlah Bangsa Melayu di Malaysia.

Tujuan utama untuk menumbangkan dan meghancurkan Bangsa Melayu di Malaysia adalah untuk melumpuhkan kekuatan islam di Malaysia.

Bangsa Melayu adalah tunjang kepada kekuatan Islam di Malaysia dan bukan mudah untuk menghancurkan Islam di Malaysia seperti di negara-negara laian kerana Bangsa Melayu adalah penganut Islam sepenuhnya dan akan mempertahankannya walau apapun terjadi.

Jika Melayu dapat dihapuskan maka Islam akan secara automatik akan terhapus dan berjayalah misi Yahudi yang dibawa oleh Anwar Aljuburi.

Yang jelas selagi Sultan berada di tahta teratas maka kekuatan Bangsa Melayu bukan mudah untuk digugat dan semstinya Islam akan terus subur menjadi Agama Rasmi Negara dan akan tetap dipertahankan.

13 comments:

johan jasa said...

sy tetap tegaskan,.sultan haram disembah..adakah kita nak jadi mcm zaman firaun?? mendewakan firaun sampai menyembah2 dan dianggap berkuasa??
sultan wajib ikut peraturan islam,.tak bole minum arak,berzana,pukul org dll..sy tetap berpegang pada Islam

johan jasa said...

sultan sial,.sultan jahanamkan melayu,.sultan bermewah sedangkan rakyat miskin.sultan tidak layak jadi ketua agama,.sultan bukan tuhan,.sultan langsung tidak ada kuasa

Anonymous said...

pandai pun...kalo gitu nek ajes x patut di agung2kn sgt, sama la dgn si kaki jubor tuh

learnspanish said...
This comment has been removed by the author.
learnspanish said...

Sultan manusia biasa ... mereka buat silap dan jika perlu ditegur tapi bukan macam cara ko menegur nie...cara perasan bagus, cara perasan diri lebih baik dari orang lain...dalam Islam diajar kalau nak tegur pemerintah dengan cara paling berhemah dan lemah lembut semoga nasihat dan pesanan yang diberi boleh diterima oleh pemerintah.

Tapi macam cara ko tegor nie, jangan kate sultan...anak sendiri pun tak suke dengar! Kalau ko ditegur dengan cara ko tegor nie agak2 ko nak dengar ke atau ego ko akan memberontak menolak semua teguran dan nasihat? Jawab dengan JUJUR!

Anonymous said...

kesian...ko mesti golongan merempat kan...mak bapak ko x ajar anak2 dia...kesian mak bapak ko..

Anonymous said...

to johanjasa--aku nak tahu la.si johan jasa ni keje ape.
bila dah tahu keje ape,bru leh tahu..sebab dia ckp mcm ni. johan jasa ko kje ape.. ko nak.jd sultan.eh?ko rase sape layak jd ktua agama?nik ajiz? pok nuar brahim?

to learnspanish--you rock bro.i love your opinion. :-)

-hidup jangan asik cari salah orang,jgn jadi mcm puak PR.keje malas,komplen byk.

Anonymous said...

dasar puak hijau. puak biru muda.puak roket.kalau depa ni yang tadbir negara.. lingkup malaysia. abes tanah kena jual,rusuhan merata-rata. ni la yang pemimpin pembangkang dok ajar puak2 kuat bangkang ni.
dok ajar rusuhan..pecah keta polis,demonstrasi haram,
x hormat pemerintah..ha ni la yg pemimpin2 kuatbangkang dok ajar. buta kayu.

Pena Dari Tanah Melayu said...

Tugas mereka memang untuk menjatuhkan sultan, selagi ada sultan di atas sana selagi itu bangsa Komunis DAP tak akan dapat memerintah negara. nama johan belum tentu melayu dan belum tentu islam juga.

Hanya beranai berkata dalam laman sosial.. jika berani tampil la kehadapan dan tengok sapa betol sape salah?

jangan lupa bawak bukti sekeli yeerr.

Anonymous said...

Kita perlu ingat. Anuwar hari hari fikir untuk huru harakan negara ini.

Ini semua antara caranya. Anuwar bengang. Buat apa pun rakyat cool. Camna nak rampas kuasa dan tukar perlembagaan?

PKR guna PAS dan China untuk pecah belahkan Melayu dan membangkitkan kemarahan perkauman.

DAP guna PR untuk pecahbelahkan Melayu.

PAS? Agak musykil? Nak lebih pengundi China atau tukang cuci berak PKR dan DAP

Anonymous said...

Ape la ke bangang sangat si johan jaksa ni..sape kate sultan tu tok disembah..?? Ko ni da gile nak mati agaknye..sape ade sembah sultan kat malaysia ni..bodoh xmau diajar betol la mamat sorang ni..bangang tol..rakyat miskin sedang sultan foya2..jadah kau..duit die, lantak die la nak pakai duit tu buat ape..die buat dose tempat sembunyi, kite xde bukti nak cakap, die tanggung dose sendiri kite senyap sudah..xskola agama eh..xbelaja islam ajar mcm mane bab amar maruf nahi munhkar..???

amirul mukminin said...

Allah yang disembah jgn sembah yang lain ya..tak semua pun org melayu di Malaysia ni sokong pemerintahan beraja tapi ramai yang sokong la kot terutama melayu kampung

Anonymous said...

yang bodohnya kenapa la si pemilik blogger ni pergi sialkan komen negative mcmni..buang jer post ni kan abeh cerita..so jgn dok salahkan si mamat yang hina org tu k

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *