18 September 2012

Mesti Baca!! Mahasiswa Bodoh Pula Hina Sultan Sial Jahanmkan Melayu?




Indah sungguh bahasa yang digunakan oleh hamba-hamba belaan Anuwar berahim terhadap pimpinan tertinggi negara.

Sebenarnya bahasa-bahasa indah ini bukanlah luahan hati mereka tetapi ini adalah suara yang direka dan dskripkan untuk menunjukkan betapa buruknya seseorang pemimpin di negara ini tidak kira ia Sultan ataupun pemimpin kerajaan sekalipun.


Sebenarnya tiada siapa pun yang menyembah Sultan atau mendewakannya, cuma kita menghormatinya sebagai payung kepada kepimpinan negara.

Ini bukan suara majoriti mansyarakat Malaysia berbilang bangsa dan agama tetapi hanyalah suara minoriti mereka-meraka yang dilatih untuk menjahanamkan Agama, Bangsa dan Negara.


Manusia yang sebenarnya "Disembah dan Dipuja" adalah Anwar Ibrahim yang disembah dan dipuja oleh penyokongnya yang terdiri daripada golongan yang kecewa dan golongan mereka yang dibayar dan mempunyai matlamat yang sama iaitu menghalalkan cara.

Kalau nak bercerita tentang kemewahan, Sultan dan Raja-raja Melayu bukan tandingan Anuwar Berahim yang mempunyai jaringan keawaangan Yahudi yang tidak terbilang banyaknya.

Boleh kemana sahaja tak kira masa dan buat apa sahaja tanpa sekatan kerana apa sahaja yang diminta akan ditunaikan asalkan misi untuk menjahanamkan negara Malaysia berjaya.

Mereka yang menyembahnyapula  menerima bulat-bulat  apa sahaja yang dikatakan oleh Anwar Ibrahim dan semua yang diperkatakan oleh syaitan itu adalah betul tanpa melihat dan memikirkan apa impaknya kepada Agama, Bangsa dan Negara.

Menghapuskan kuasa Sultan dan Raja-Raja Melayu akan memudahkan lagi tugasnya sebagai agen Yahudi untuk merampas tahta pemerintahan negara sekaligus menukarkannya menjadi sebuah negara yang diinginkan Yahudi.



Yang lebih malang ketika ini adalah golongan mahasiswa yang dipergunakan untuk menjayakan misi itu.

Mahasiswa ini disekolahkan dengan pelbagai tipu daya kononnya apa yang dilakukan kerajaan semuanya salah dan golongan mahasiswa adalah golongan yang paling teraniaya.

Golongan mahasiswa adalah warisan negara kerana meraka inilah yang akan menjadi penerus kepada kepimpinan negara dan seharusnya mereka ini tidak akan terpengaruh dengan agenda jahat pakatan pembangkang yang hanya tahu membuat huru-hara untuk merosakkan negara.

Golongan mahsiswa harus sedar gelanggang politik jahat pakatan pembangkan bukanlah gelanggang mereka sebaliknya belajarlah bersungguh-sungguh hingga berjaya mencapai cita-cita yang dimpikan selama ini dan itulah gelanggang sebenar untuk golongan mahasiswa.

Akhir sekali, tidak kira bangsa, agama mahupun fahaman, kita seharusnya saling menghormati dan tidak terpengaruh dengan golongan mereka yang tidak bertamadun ini.

Mahasiswa hebat adalah mahasiswa yang berjaya menjadi penerus kepada kejayaan negara tidak kira dalam bidang apapun kerana negara kita yang sedang membangun dengan pesat ini akan sentiasa menjadi tumpaun musuh yang iri hati dengan kejayaannya, maka golongan yang akan menjadi pemimpin akan datang harus kuat dan bijak untuk mempertahankannya.

"Mahasiswa jangan jadi golongan bodoh yang terpengaruh dalam usaha melumpuhkan kuasa Sultan dan Raja-Raja Melayu sebaliknya jadilah golongan yang mempertahankannya demi kebaikan dan kesahteraan negara."

P/s: Jangan tiru Johan Jasa sebab dia hanyalah anjing yang dibayar oleh Anuwar Berahim untuk menyalak di depan istana... heheh.. bagi makan telor bubuh racun baru tau... hahahahh

No comments:

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *