Pages

16 September 2012

Mesti Baca!! Sahaja Aku Menghina Sultan Kerana Allah Taala





Bayangkan cerita tentang keluarga yang mempunyai pendidikan tentang Islam yang tinggi ada anak yang  kurang ajar tahap gila babi macam Khalid Ismath ni.

Mak Bapak tak mampu didik anaknya jadi manusia atau anak ini adalah anak haram?

Aku tak boleh nak tulis lagi dan sebenarnya aku pun taknak bawak cerita anak haram ni sebab dia akan jadi lebih glamer kalu cerita ni dibawa kesana sini tapi aku cua nak tulis skali ni sebab aku nak bagitau kat pejuang-pejuang diluar sana...

Binatang ni wajib kita bunuh untuk menjaga maruah agama, bangsa dan negara!!!! Wajib!!

Seterusnya aku bawakan cerita yang ditulis oleh blogger YY.. Klik sini untuk baca blog YY
----------------------------------------------

#PRKampus : Sahaja Aku Menghina Sultan Kerana Allah Taa'la, Ini Bukan Suara #AspirasiMahasiswa
Tak serik-serik...

Pelajar pro-pembangkang Khalid Ismath yang sebelum ini telah memalukan institusi UiTM kerana menulis komen supaya semua anggota polis dibunuh nampaknya cuba mencipta kontroversi dengan menulis status terbaru di facebooknya.

Baca komen mamat syiah pengikut totok yang membawa suara parti-parti pembangkang ke dalam kampus :


Wah...

Menghina Sultan kerana Allah Taa'la?

Setahu saya yang kurang arif selok-belok agama sebagaimana Ustaz Asri, Nik Aziz dan pak lebai PAS, setiap manusia merupakan ciptaan Allah S.W.T termasuklah Sultan atau sesiapa saja yang tinggi keturunan dan darjat mereka.

Dalam Islam pula mengatakan menghina ciptaan Allah S.W.T umpama menghina pencipta-Nya.

Mungkin ajaran Syiah yang diamalkan Khalid Ismath berlainan daripada Islam yang menjadi amalan majoriti rakyat Malaysia.


Dengan menulis komen di atas, Khalid Ismath berharap ianya dapat mempopularkan dirinya semula kerana ikon-ikon Pro-M (pelajar pro-pembangkang) seperti Adam Adli dan Safwan Anang tidak lagi berjaya mempengaruhi ramai pelajar untuk mengikuti cara mereka.

Jangan risau Khalid, kau dah sebenarnya sudah popular & sudah mencipta sejarah tersendiri dalam gerakan Pro-Militan. Tulisan kamu tahun lepas telah mempopularkan kamu seluruh negara.

Mana mungkin rakyat Malaysia lupa peristiwa bersejarah 'gigi berterabur' yang berlaku di malam ambang tahun baru :


Jangan hairan sangatlah kalau mamat ini hina sultan, hina polis, hina mana-mana pemimpin kerana Nik Aziz sendiri cakap Allah pun mencarut.

Hehehe...

Pageviews from the past week