16 September 2012

Mesti Baca!! Sahaja Aku Menghina Sultan Kerana Allah Taala





Bayangkan cerita tentang keluarga yang mempunyai pendidikan tentang Islam yang tinggi ada anak yang  kurang ajar tahap gila babi macam Khalid Ismath ni.

Mak Bapak tak mampu didik anaknya jadi manusia atau anak ini adalah anak haram?

Aku tak boleh nak tulis lagi dan sebenarnya aku pun taknak bawak cerita anak haram ni sebab dia akan jadi lebih glamer kalu cerita ni dibawa kesana sini tapi aku cua nak tulis skali ni sebab aku nak bagitau kat pejuang-pejuang diluar sana...

Binatang ni wajib kita bunuh untuk menjaga maruah agama, bangsa dan negara!!!! Wajib!!

Seterusnya aku bawakan cerita yang ditulis oleh blogger YY.. Klik sini untuk baca blog YY
----------------------------------------------

#PRKampus : Sahaja Aku Menghina Sultan Kerana Allah Taa'la, Ini Bukan Suara #AspirasiMahasiswa
Tak serik-serik...

Pelajar pro-pembangkang Khalid Ismath yang sebelum ini telah memalukan institusi UiTM kerana menulis komen supaya semua anggota polis dibunuh nampaknya cuba mencipta kontroversi dengan menulis status terbaru di facebooknya.

Baca komen mamat syiah pengikut totok yang membawa suara parti-parti pembangkang ke dalam kampus :


Wah...

Menghina Sultan kerana Allah Taa'la?

Setahu saya yang kurang arif selok-belok agama sebagaimana Ustaz Asri, Nik Aziz dan pak lebai PAS, setiap manusia merupakan ciptaan Allah S.W.T termasuklah Sultan atau sesiapa saja yang tinggi keturunan dan darjat mereka.

Dalam Islam pula mengatakan menghina ciptaan Allah S.W.T umpama menghina pencipta-Nya.

Mungkin ajaran Syiah yang diamalkan Khalid Ismath berlainan daripada Islam yang menjadi amalan majoriti rakyat Malaysia.


Dengan menulis komen di atas, Khalid Ismath berharap ianya dapat mempopularkan dirinya semula kerana ikon-ikon Pro-M (pelajar pro-pembangkang) seperti Adam Adli dan Safwan Anang tidak lagi berjaya mempengaruhi ramai pelajar untuk mengikuti cara mereka.

Jangan risau Khalid, kau dah sebenarnya sudah popular & sudah mencipta sejarah tersendiri dalam gerakan Pro-Militan. Tulisan kamu tahun lepas telah mempopularkan kamu seluruh negara.

Mana mungkin rakyat Malaysia lupa peristiwa bersejarah 'gigi berterabur' yang berlaku di malam ambang tahun baru :


Jangan hairan sangatlah kalau mamat ini hina sultan, hina polis, hina mana-mana pemimpin kerana Nik Aziz sendiri cakap Allah pun mencarut.

Hehehe...

9 ulasan:

  • Anonymous says:
    Sunday, 16 September, 2012

    khalid ismat patut dihukum pancung saje!!

  • johan jasa says:
    Tuesday, 18 September, 2012

    fuck sultan,.sultan celaka mengaku diri berdaulat..sedangkan umat Islam haram minum arak,berzina,pukul orang apatah lg menggunakan duit rakyat untuk bepoya dan bermewah..
    sultan haram disembah,.apatah lg dilantik ketua agama sedangkan mereka kaki mabuk arak ??

  • Anonymous says:
    Sunday, 30 September, 2012

    tiada sultan maka tiada melayu... yang tak sokong sultan itu yg tak suka melayu... yg melayu tk skong sultan tu melayu lupe asal usul... tohmahan direct ke sultan adalah salah.. jika tidak mau sultan silalah ke negara yang tiada sultan... ooo baru kini aku mengerti mengapa mau ditukar bendera Malaysia .. mau jadikan Malaysia nie Republik sama seperti negara sebelah? agar agama lain disembah? tk payah dan tak perlu gugat keimanan melayu islam... biarpun jika aku seorang yang berdiri pertahankan agama, sultan, negara dan bangsa aku akan make sure tali barut/penderhaka tidak akan HIDUP ... this is my promise..

  • Anonymous says:
    Monday, 01 October, 2012

    poorah ! org mcm mu blh ker jaga islam...ampu blh ler...ckp bergegar2 nk jg melayu jaga islam konon

  • Anonymous says:
    Wednesday, 24 October, 2012

    porrrahh..nk berjuang demi melayu konon..persal ko tak tunjuk muka bagun back up org melayu gaduh ngn cina??bila dah terang2 kaum lain nak jatuhkan melayu persal ko tak bangun tunjuk "MELAYU" ko tu...cakap boleh la..aku tgk kes pekerja KFC yg gaduh ngn cina tu tak der sorang pon persatuan @ org persaorangan back up dia..last-last pemuda tu plak kena buang..yang salah cina tu...mane persatuan yang memperjuangkan "MELAYU"????

  • black_heart_tenthousand says:
    Thursday, 08 November, 2012

    HIDUP MELAYU!! HIDUP ROSMAH!!

  • NA_SR says:
    Tuesday, 12 February, 2013

    ape susah... sahabat nabi lg dia hina....apatah lg sultan..

  • Anonymous says:
    Monday, 22 April, 2013

    Hadapkan dia ke mahkamah kerana menghina Sultan!!

    Khalid Ismath ni tujuan sebenar dia pasti nak jatuhkan institusi raja berperlembagaan di Malaysia.

    Lepas tu dia nak angkat Malaysia ni jadi seperti Republik Iran tu & Malaysia dipaksa anut fahaman Syiah macam kat Iran.

    Dulu kan Iran = Sunni, sekarang dah jadi Syiah.

  • amru wal an as says:
    Sunday, 02 June, 2013

    kelakar la korang ni...gelak terbahak2 aku..bagi aku biar jer mamat tu nak hina sapa2 pun suka ati dia la.bukanya dia hina korang kan.korang ni nyebuk pasai tu la dia lagi naik syeikh tu