MAHASISWA PRO M MENGAKU DIPERBODOHKAN ANWAR?


Inilah Angkatan Tentera yang dilatih oleh Anwar untuk menyerang kerajaan memerintah ketika ini.

Lihat ayat "WE ARE GOVERNMENT IN WAITING" yang digunakan pada banner tersebut, Siapa "WE" yang dimaksudkan dan siapa "GOVERNMENT IN WAITING" yang disebutkan di situ?

Mahasiswa-mahasiswa tersebut telah diperbodohkan dengan propaganda Anwar yang mahu merampas dan mahasiswa-mahasiswa yang menyokongnya hanyalah kambing hitam dalam perluambaan Anwar mengejar cita-citanya untuk menjadi PErdana Menteri Malaysia.

Malang sungguh bagi mahasiswa-mahasiswa yang terpengaruh dengan cakap-cakap manis si peliwat negara sehingga sanggup mengabaikan pelajaran semata-mata untuk memenuhi dan memuaskan nafsu syaitan tersebut.

Kesian.. kesian....

1 comment:

Anonymous said...

Mmg la anda kerajaan akan datang itu pun kalau anda persiapkan ilmu didada untuk mentadbir negara. tapi kalau belajar pun tunggang langgang, keputusan peperiksaan mengecewakan, kelas pun x hadir... mcm mana nak mentadbir negara...jadi..belajar dulu sampai graduate...keputusan yang baik, org akan pandang kita sebagai org yg berilmu dan mrk akan hormat..x salah utk ambil bahagian dalam politik tetapi jgn abaikan kuliah cukup sekadar ambil tahu..jika cukup umur daftar undi, dari situ anda boleh buat keputusan..dah la makan pakai mak bapak masih tanggung..sibuk je..."sekadar pandangan"