14 January 2014

Pengarah JAIS Ditukar Kerana Kuatkuasakan Undang-undang Ugama, Rumah Urut, Pusat Maksiat & Pusat Judi Dijaga Rapi.. Tahniah MB Selangor!!!

 
Pengarah JAIS Selangor yang merampas Bible Bahasa Melayu tempohari telah ditukarkan kerana menguatkuasakan undang-undang demi memastikan Agama Islam terus wujud di negeri yang serba moden ini.

Pengarahnya yang baru Ahmad Zaharin Mohd Saad berkata, mereka tiada masalah memaklumkan tindakan mereka kepada Majlis Agama Islam Selangor (MAIS) dan exco terlebih dahulu sebelum bertindak.

Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) akan mengikut Tatacara Pengendalian Piawai (SOP) yang dikehendaki menteri besar dan exco Selangor dalam serbuan berkaitan perkara sensitif selepas ini.


"Kita akan ikut, tiada masalah. SOP sebenarnya lebih kurang sama. Cuma kita kena maklumkan kepada kerajaan (negeri)," katanya.

Rakyat selangor sangat beruntung kerana mempunyai seorang Menteri Besar yang sangat prihatin dengan masalah Ugama Negeri hingga menukarkan Pengarah JAIS yang menguatkuasakan undang-undang.

Pengaraj JAIS yang baru pula tidak akan berani melawan Kerajaan Negeri yang diperintah DAP yang menjadikan Menteri BesarPKR sebagai anjing kurap dibela dan dibagi makan sampah.

Rakyat Selangor terutama yang beragama Islam tidak berani menentang dan dibuktikan dengan kisah penukaran Pengarah Agama ini.

Kerana menguatkuasakan undang-undang Agama beliau ditukarkan tetapi kepada yang melambakkan rumah urut dan pusat maksia dijaga rapi.

Tahniah kerajaan Selangor kerana punyai MB yang sangat Islamik!

8 comments:

Salleh said...

Org PAS x kisah. Sejarah berulang kembali. Dulu Dr hassan ali ambil tindakan sama, telah diterajang keluar PAS. Skrg ni, MB pula terajang pengarah jais. Hebat...hebat PAS.....undi kt selangor bnyk....tpi xde kuasa langsung. Sekadar jdi pemberat undi kpd PR. tu je. Nk berjuang utk islam?....aku sangsi. Bynk isu agama yg ade pecanggahan dgn DAP atau Anwar.....PAS tutup mulut je. Hipokrit.

Anonymous said...

Perlukah lagi orang Melayu-Islam Selangor terus mendokong PAS-PKR yang sentiasa tunduk kepada rakankongsi kapir?

Anonymous said...

Sesunggohnya kejayaan mempengarohi PAS untuk sebantal dengan puak PKR dan DAP adalah satu kemenangan puak kristian untuk menakluk umat islam di Selangor. Dengan pakatan PR PAS sudah tidak ada lagi matlamat untuk melindungi Islam. Untuk PAS pakatan adalah untuk kuasa,kuasa, kuasa, kuasa, kuasa. Dan umat islam mesti ambil perhatian bahawa isu kalimah ALLAH adalah usaha DAP untuk menimbul kebencian orang kristian di Sarawak terhadap kerajaan - Persekutuan dan Sarawak. DAP akan gunakan isu kalimak ALLAH ini untuk menawan Sarawak. Harap semua faham dan sedar. Sedar sebelum terlambat.

Fida Ruzki said...

Please check your facts and do not spread fitnah. The raid was done AFTER Ahmad Zaharin was appointed as JAIS director, replacing Datuk Marzuki

eastwarrior said...

kebenaran terselah.....mengapa kita masih dibuai mimpi....

Anonymous said...

Begitulah bila Agama dtelak 2nd kelas......Esok mati dpt lah balasan yg low kelas.

Anonymous said...

kalau nak buat fitnah pun biarlah nampak real. tak takutke dosa buat fitnah ni atau pun kau ni memang sah puak munafik.

Anonymous said...

gambar yg kau letak tu pengarah jais ke atau kau ni cuma macai yg macam burung kakak tua cuma cakap tapi tak tahu apa. itu gambar penasihat undang-undang selangor yg. baru la macai. nak fitnah pun biarlah nampak real.

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *