KHALID GAGAP Anjing Belaan DAP Arah JAIS Pulangkan Bible Yang Dirampas?


Rakyat Selangor Berbangsa Melayu Beragama Islam perlu bangkit untuk mempertahankan Kalimah Allah yang dicemarkan oleh Kerajaan Negeri Selangor yang diperintah oleh PKR.

Satu tindakan yang kurang ajar apabila Kerajaan PKR Selangor mengarahkan JAIS memulangkan 351 naskhah Bible versi bahasa Melayu dan bahasa Iban yang mengandungi kalimah Allah yang dirampas

Arahan kedua pula ialah JAIS wajib mengadakan perbincangan terlebih dahulu dengan Majlis Agama Islam Selangor (MAIS) dan Exco-exco kerajaan negeri sebelum sebarang tindakan JAIS yang menyentuh sensitiviti penganut agama lain dilakukan.

Perkara pokok dalam hal ini bukan berkaitan kelulusan dari KDN atau tidak tetapi berpaksi kepada TITAH DYMM SULTAN SELANGOR yang mahu kerajaan negeri mematuhi arahan hang telah dikeluarkan oleh Baginda.

Khalid Gagap yang dianggap boneka DAP dari dulu lagi tidak mampu berbuat apa-apa walaupun apa yang berlaku itu menyentuh sensitiviti Agama dan Bangsanya.

Bangkitlah Rakyat Selangor!! Jangan biarkan agama kita dilacurkan oleh pengkhinat bangsa seperti Menteri Besar Selangor!!!

Musuh sebenar kita bukanlah Kristian atau Bangsa Kafir tetapi musuh sebenar kita adalah Bangsa Melayu yang memerintah negeri kita yang terpaksa tunduk kepada arahan kerana glakan kuasa dan harta.

Bangkit Rakyat Selangor!!! Jikat terpaksa kita Langgar Pemerintahan Negeri ini Ayuh Kita Lakukan!!!  

Kita bukan Mahu Derhaka Tapi Kita Lakukan demi mempertahankan Survival Bangsa dan Agama dan Menjaga Keutuhan Institusi Raja kita dari diperkotak-katikkan oleh Melayu Sial yang Memerintah!!!!

No comments: