27 August 2013

CINA BABI DAP Kencingkan Melayu atas motor. Ape citer ni?



Aku sebenarnya dah muak nak tulis pasal Cina Babi ni sebabnya bukan kerajaan peduli pun aku tulis tapi bila aku tak tulis aku pulak jadi tak tidur malam.

Aku tertarik dengan cerita Cina Babi ni yang dari dulunya memang dah Babi tapi dibela oleh kerajaan ntah untuk apa maksudnya dan kredit paling tinggi aku berikan untuk Nazri Aziz sebab dia berjaya menjaddikan Cina Babi Namewee Babi ni menjadi glamer.

“Apa yang dihebohkan mengenai adegan itu? Saya tidak tahu bagaimana Utusan boleh menterjemahkannya sebagai satu penghinaan kepada Melayu,” kata Pengerusi LPF, Datuk Raja Azhar Abdul Manap dalam temubual dengan The Malaysian Insider.

Mungkin la aku takde diploma dan ijazah dalam bidang Datuk Raja Azhar Manap ni dan aku tak kata pun dia salah sebab dai pun tak mengaku dia salah.

Tapi apa yang salah (bagi aku la) dalam hal ni ialah kenapa Cina Babi Namewee ini tidak dihalau dari Malaysia ini?

Cina Babi ni tak pernah hormat pun dengan bendera! Lagu Negara!! Kaum terutamanya Melayu dalam negara ni!! dan berlagak macam GANGSTER sangat boleh maki sesiapa saja sampai bila takde letrik pun maki TNB macam Babi!!! 

Penghinaan demi penghinaan yang dibawa Cina Babi ini kemudiaanya dibalas dengan penuh sopan santu, kebaikan, jilatan, ciuman, sembah cium kaki oleh kerajaan!!

Untuk Apa?? Sebab takut!! 

Aku tulis ini bukan persoalkan filem tetapi persoalkan kenapa kerajaan terlalu baik sangat dengan Cina Babi ni sampai bagi peruntukan untuk Babi ni hidup!!

Anak melayu, India dan Cina kat luar sana ramai lagi yang susah perlukan pertolongan dan mereka tidak pernah pun menghina kerajaan dan negara seperti Cina Babi Namewee ini lakukan!!

Adakah dengan membela seekor Cina Babi ini maka kerajaanakan selamat dan tidak akan tumbang? begitu??..

kalau begitu bila nanti Ramai lagi Cina Babi, Melayu Babi (Anwar & Geng) dan India Babi (Gangster) buat macam Cina Babi Namewee buat adakah kerajaan akan peruntukkan BILION ringgit untuk menutup mulut mereka!!!!

Berapa banyak dah Cina Babi buat kacau? timbulkan kekecohan? tapi apa kerajaan buat??

Tangkap Blogger yang hina Cina Babi kononnya boleh timbulkan ketegangan kaum?

Tangkap pembela Islam dan Melayu kerana menculik Cina Babi yang sememangnya Babi!!

Woiiiii Kerajaan!!!! korang ni jaga rakyat ke jaga CINA BABI!!!! 

Rakyat ni banyak yang susah tau tak!!! Bila rakyat tak sokong kerajaan tuduh rakyat pembelot dan tak setia kepada negara dan nak rosakkan negara!!!

Siapa yang rosakkan negara ni!!!

Aku tau apa yang aku tulis ni takan tumbangkan kerajaan tapi aku tau apa yang aku tulis ni ada orang kerajaan yang baca sebab nak pantau dan aku juga tau ada sahabat aku yang membaca dan aku tau juga ada ramai jug yang terbaca tulisan ini.

Tapi apa yang pasti rakyat melihat setiapa apa yang kerajaan lakukan dan jangan salahkan rakyat bila kerajaan ini nanti bertukar tangan.

Ini bukan ugutan atau soal aku menentang kerajaan tapi ini adalah soal kerajaan yang diberi mandat menjaga negara dan rakyat tidak mampu menghalang provokasi demi provokasi yang nanti akan menyebabkan kekalahan besar kerajaan pada PRU yang akan datang.

Kepada pembaca dan sahabat aku aku sanjungi sekalian... ini adalah luahan hati aku.. dari seorang budak yang tak mampu nak bersekolah sebab kesempitan wang dan aku tidak pernah jemu untuk memperjuangkan kerajaan yang ada hari ini untuk terus kekal memerintah.

Bacalah apa yang budak tak sekolah ini tulis dan itulah isi hati aku yang amat kecewa dengan kerajaan kerana mengangggap semua perkara boleh diselesaikan dengan diplomasi..

** Kalau ular tedung depan mata kembang berdiri setingggi dada korang.. korang ingat diplomasi boleh ke selamatkan nyawa korang??


2 comments:

Anonymous said...

dlm klip video itu jelas adegan kencing ke atas melayu tu mmbwa maksud tersirat yg cukup nyata kerana lagu yg dimainkn dan lirik masa itu bertepatn dgn maksud yg ingin disampaikn dlm lagu tersebut. hnya org bodoh jahil shj tidak tahu maksud adegan tersebut.
knp bukan pasangn india atau cina yg dikencing dlm menunjukkn kebencian 'ku benci padamu' ?
sudah2lah LPF. berpa byk habuan yg kamu terima?

Anonymous said...

Azeez Rahim dikatakan mengatur 'kroni-kroni' untuk diberikan jawatan kanan dalam PMO , betul ke ? Ini adalah maklumat dari email yang dikirim pada sorang blogger PAS di link http://penyokongpas.wordpress.com/ , blogger Jom Tolak Azeez Rahim dalam artikel terbaru pun dah pick-up di link http://no2azeezrahim.blogspot.com/2013/08/berikut-adalah-artikel-yang-diambil.html , alam artikel tersebut menunjukkan bagaimana Azeez guna pengaruh beliau yang rapat dengan PM untuk menyusun kroni-kroni supaya diberikan tempat atau jawatan kanan dalam JPM/PMO . Sibuk jaga urusan PMO yang tak ada kaitan dengan diri sendiri , mungkin cari peluang nak menyakau ? Tak puas ke dapat tempat di Tabung Haji tu ? Turun lah Azeez Rahim sebagai pengerusi Tabung Haji , lu memang tak layak ! Tinggalkan dunia politik, buat bisness betul-betul , jangan nak guna pengaruh dalam politik ja .. harap kaki sakau yang pandai berlakon ni diberikan hidayah untuk letakkan jawatan , jangan sampai gambar video tersebar

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *