24 April 2013

[GEMPAR] CERAMAH POLITIK BN KENE BOM DI NIBONG TEBAL??..



Giler ke apa dah Malaysia ni sampai ceramah politik pun nak pakai bom, aku ingat lepas ni mesti ada yang mati macam kes semalam kat Gua Musang bila seorang jurukamera RTM meninggal dunia sebab sakit jantung lepas bertekak dengan bebudak PAS.

Ni dah macam Pakistan pulak main bom-bom. aku dapat maklumat cerita ni seperti kat bawah:

"Pada 23/4/2012 jam 2215 bertempat di bilik gerakan BN nibong tebal. semasa ucapan Dato teng hock nam dihadapan  hadirin seramai l/kurang 2000 org satu letupan kuat telah belaku di belakang pentas bilik gerakan tersebut. Dalam kejadian ini seorang lelaki telah tercedera dan menerima rawatan di horpital sungai bakap. Pihak KPD SPS telah mengambil tindakan segera dengan memanggil semua elimen PDRM untuk menggawal dan mengambil tindakan. maklumat mangsa yg cedera : zaidi ramali, 35 thn, 781218 07 5297, alamat 2049, kg. 5 kongsi, sg.bakap. Kecederaan pada kaki kanan dan sedang di x-ray."

Pa nak jadi la Malaysia ni?.. Sejak Anwar giler nak jadi PM ni memacam dah jadi!!!...

Apa-apa pun kita nantikan kesahihan maklumat ni dari pihak polis untuk mengesahkannya.

No comments:

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *