25 April 2013

[BUKAN POLITIK] KISAH BENAR ANJING DISAMAN LANGGAR HAD LAJU



Keluar topik sekejap.. Percayakah anda seeokor anjing memandu kereta dan kemudian telah disaman oleh pihak polis?.. Mungkin bagi anda pelik tetapi ianya memang benar berlaku dan kini ianya berlaku di negara kita sendiri di Malaysia.

Cuba anda perhatikan siapa makhluk dalam kereta tersebut. Aku pasti anda semua kenal siapa yang aku maksudkan..

Binatang dalam kereta tu ialah Rafizi Ramli yang sibuk menyalak memfitnah Isteri Perdana Menteri yang kononnya mempunyai 2 sama tertunggak.

Tetepi bila diperiksa rupanya binatang ni lagi banyak saman yang tidak dibayar..


Ye la... dia kan binatang mana faham nak bayar saman ye tak? kesian aku tengok manusia bodoh dalam Pakatan Haram yang menyokong binatang ni yang dah memang termaktub kebodohannya..


Sebelum mengata orang lain cermin dulu diri sendiri.... Oppsss lupa binatang mana tau tengok cermin ye tak??

No comments:

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *