[GANGSTER] PUKIMAK POLIS!, LANCAU SEMUA POLIS TAK GUNA!, POLIS RASUAH!, LU ORANG CELAKA!, PANGGIL LU PUNYA BAPAK OCPD MARI JUMPA SAYA!, LU ORANG TIDAK LAYAK CAKAP SAMA SAYA



Lagi kisah ‘gangster” Manikavasagam dan kali in melibatkan kes pinjam kereta tak mahu pulang dan memaki hamun polis macam Negara ni bapak dia yang punya.

Kejadian berlaku pada 27/4/2013 lebih kurang jam 1 pagi ketika Alagesen Viarapan bersama 2 sahabatnya ditemani 4 anggota polis pergi kerumah Manikavasagam di Meru untuk mengambil semula kereta jenis Proton Perdana V6 yang telah dipinjamkan kepada Manikavasagam.

Aduan anggota polis yang dimaki hamun oleh Manikavasagam
Ketika sampai di sana, Manikavasagam tiada dirumah dan Alagesen telah meminta isteri Manikavasagam untuk menyerahkan kerta tersebut namun isterinya tidak berani dan meminta mereka untuk menunggu suaminya pulang untuk berbincang sendiri dengannya.

Bila Manikavasagam balik dia langsung tidak mahu berbincang dengan Alagesen sebaliknya hanya berbincang dengan anggota polis tentang permasalahan tersebut dan langsung tidak memperdulikan Alagesen dan rakannya.

Perbincangan itu mula menjadi tegang apabila pihak polis mengarahkan Manikavsagam untuk menyelesaikan masalah tersebut, Manikavasagam tiba-tiba memaki hamun pihak polis yang lebih kurang berbunyi “Pukimak polis!, lancau semua polis tak guna!, polis rasuah!, lu orang celaka!, panggil lu punya bapak OCPD mari jumpa saya!, lu orang tidak layak cakap sama saya!.  dan kemudian menghalau mereka.
Aduan tuan punya kereta yang dipinjam oleh Manikavasagam

Apa yang menjadi persoalan di sini, Manikavassagam seorang Ahli Parlimen terpakasa meminjam kereta seorang kawan dan kemudian tidak mahu memulangkannya.

Manikavasagam bukan tidak mampu tetapi ingin menunjukkan yang dia seorang “gangster” yang boleh memiliki apa saja tanpa halangan dan sebagai bukti Manikavasagam sanggup memaki hamun polis seperti Negara ini bapak dia yang punya.

Inikah sikap seorang bakal calon yang akan bertanding untuk menjadi pemimpin masyarakat?..

Mengapa samseng yang keterlaluan ini dipilih oleh Anwar Ibrahim untuk dijadikan calon?..

Dan apakah tindakan anda sebagai pengundi?...

1 comment:

Bingai @ Bangang said...

lagi seko bapak kera?

Baca kat bawah ni:
Bila Bapak KERA Terlepas di TendangTerajang