Anwar Terkejut Cahaya Dari Langit Di Kuala Selangor


Kuala Selangor hari ini menyaksikan sendiri kehadiran Anugerah Tuhan Paling Istimewa menyampaikan ceramah penuh hasutan dan fitnah kepada rakyat Kuala Selangor.

Ceramah yang dihadiri tidak sampai seribu orng itu kelihatan hambar apabila isu yang disampaikan Anwar hanyalah cerita yang biasa didengar dalam ceramah-ceramah fitnah dan hasutannya selama ini.

Pembohongan yang paling bodoh Anwar bawakan kali ini ialah mengatakan Manikavasagam yang dulunya Ahli Parlimen Kapar adalah calon yang sangat baik hinggakan orang Kapar tidak mahu melepaskannya.

Apakah jenis pembohongan ini?.. Semua orang tahu Manikavasagam ditolak sepenuhnya oleh orang Kapar dan yang paling jelas tanpa perlu dipertikakan ialah Manikavasagam hanyalah kambing hitam sebagai calon di DUN Melawati.

Kepimpinan PKR yang meluat melihatnya hanya mahu membunuh Manikavasagam dengan meletakkanya bertanding di DUN Melawati menentang Jakiran Jacomah.

Jakiran Jacomah bukan sebarang orang di DUN Melawati, seorang pemimpin yang berjiwa rakyat dan sentiasa engambil berat masalah penduduk di DUN Melawati ketika beliau menjadi Penyelaras DUN beberapa tahun lepas.

Kepimpinan yang ditunjukkannya membuatkan rakyat Kuala Selangor yang beragama PAS turut Murtad menyokong beliau dan berjanji akan memenangkan Barisan Nasioanal pada PRU kali ini.

Pendek kata, DUN Melawati bukan tandingan Manikavasagam dan tandingan parti Agama PAS...

Ikuti sambungan cerita ini di blog Teamediaselangor.blogspot.com atau [KLIK SINI]

6 comments:

Anonymous said...

TALIAN HAYAT SETAN UBN!
UBN-- umno/ mca / mic/ gerakan ..sedang pupuk budaya politik autocratic, fanatic, racism, extremism, fascism & terrorism -- undemocratic manners... cukup BAHAYA! ... amalan ekonomi kapitalisme & corrupt dalam pentadbiran negara juga menyumbang kepada kegagalan tanggungjawab sosial!

UMNO sekular asobiah amat menyanggahi syarak prinsip KEPIMPINAN KHULAFA' (Caliphs' Leadership) & SYURA (Tauhidic Democracy) ---- UMNO bila mau kembali kepada kepimpinan Islam yang sebenar & dasar parti berteraskan Islam syumul?

Atas kepincangan sistem politik, ekonomi & sosial yg semakin parah..... maka sudah wajar rakyat bersatu menolak keegoan UMNO/BN dan kita bina perubahan bersama atas semangat Perlembagaan dan prinsip Rukun Negara!

pru13... undi ABU... "KO UMNO.. BN KO" Amiiin.

Aemierulrizaki said...

ku pendekkan cerita.. Penganut Agama PAS yang sebenarnya sesat menjadikan Anwar Kitsian Nik Ajis sebagai tuhan. sanggup mengkafirkan sesama sendiri demi menjaga maruah dan konek anwar.

Adakah itu dikatakan beragama??,.. Pemimpin tinggi PAS yang gila seks.. itu beragama?...

Anonymous said...

Jakiran Jacomah tu ayah Kiran Hot FM

Aemierulrizaki said...

ye ke?

Anonymous said...

org yg mendoakan keburukan org lain atau mane2 pihak ini haruslah berhati-hati kerana ditakuti kamu tdk akan menghidu langsung wangian syurgawi kelak..ingatilah hukum mencelakekan seseorang itu adalah besar dosanyer.. tidak ade sesiape yg boleh tau di akhirat kelak yg die akan terus memasuki syurga walaupun didunia die d gelar seorang ulama'. dan xde sesiape lagi yg lebih mulia selain para nabi terutama nabi muhammad s.a.w

Anonymous said...

Kalau ada yang Kenal Pak Jakiran sampaikan ini, di kawasan anda rumah cina bagan lama sebelah gereja, lorong quaters JKR Lama, hampir tiap hari jam 2 pagi akan ada lori BABI dengan muatannya keluar. Pergi lah check dengan kaki pancing kat jembatan atau intip dari kedai Raisuddin.

Keduanya di Bukit Hospital, tak jauh dari makam lama yang dikatakan milik Onyang Chendera Burung ada pokok besar yang ada Jin tinggal , telah di upgrade sesuka hati oleh tah Cina atau keling mana, jadikan tokong.

Ini adalah antara perkara biadap , tidak hormat dan patuh pada undang -undang. Tangani sebagai YB kalau betul ada wibawa.