Punyer Bangangnya PAS apabila Mengatakan UMNO Memfitnah Mereka dalam Hal Kalimah Allah..????


Punyelah bodoh PARTI PAS berbelit-belit dalam mengeluarkan kata-kata mengatakan UMNO memfitnah mereka dalam hal membenarkan KALIMAH ALLAH digunakan untuk digunakan dalam kempen BIBLE BAHASA MELAYU.

Aku rasa tak payah nak perjelas la kebodohan PAS dalam permainan KALIMAH ALLAH ini untuk mendapatkan undi dalam pilihanraya ini sebab semua dah tahu kenyataan pemimoin-pemimpin LIBERAL PAS yang mempertahankan KALIMAH ALLAH digunakan untuk agama lain.

Tetapi sekarang ini PAS pulak tak mahu mengaku bahawa merekalah yang beria-ia membenarkan KALIMAH ALLAH untuk digunakan kepada agama lain bagi menggantikan nama tuhan mereka.

Bagi aku mudah sahaja untuk PAS membersihkan namanya dan kembali ke pangkal jalan.... Mengaku saja dan buktikan kepada Rakyat MAlaysia yang beragama islam bahawa PAS dengan tegas dan lantang menentang sekeras-kerasanya penggunaan KALIMAH ALLAH digunakan untuk tujuan politik.

Bukankah itu perkara mudah?... Apa yang sukar sangat dalam mempertahankan dan memperjuangkan agama yang telah PAS bawa puluhan tahun hingga ada yang mati katak?.... atau PAS takut tidak dapat kerusi di PUTRAJAYA?...

Jadi PAS pilih siapa?...... Agama atau PUTRAJAYA???... 

**MOhon Pencerahan....

1 comment:

Anonymous said...

Itu la beza team Najib vs team Pakatan.. Satu team ni gentleman mintak maaf, satu team lagi sampai kiamat pun takkan mengaku salah & tak pernah sekali pun mintak maaf.

So, saya yakin siapa yg perlu saya pilih.