25 February 2013

Melampau!!! Kaum India Bawa Sepanduk Menjerit-Jerit di Port Dickson!! Kenapa ni???


Melampau!! memang melampau!! hari ni ribuan kaum india memenuhi segenap ruang jalan di Port Dickson mengangkat sepanduk dan menjerit-jerit meluahkan rasa hati mereka.

Memandangkan aku masih lagi memandu.. aku bagi link ni kat korang danbaca sendiri nak tengok korang puas hati ke tidak dengan dorang ni.. Baca lanjut [KLIK SINI] dan [KLIK SINI]

Nanti aku dah sampai rumah aku Update untuk korang.. buat masa ni baca kat link tu dulu.

No comments:

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *