23 February 2013

Rakyat PAS Makan Taik Ditipu Pemimpin PAS???


Apa ke bodoh la orang PAS ni asik cerita tentang kesalahan orang tapi kesalahan diri sendiri depan mata langsung tak pernah peduli. Aku bukan nak mengata tapi lihat sendiri la bagaimana hidup orang PAS tegar yang dok kampung jadi orang bodoh sokong PAS bagi duit derma konon nak jihad tapi tak tau duit derma mereka tu la yang jadikan penceramah PAS makin kaya.


Tapi yang paling malangnya ialah manusia yang menyokong PAS makin miskin dan makin bodoh dimomokkkan kononnya kerajaan BN menganiaya mereka tetapi apa yang sebenarnya berlaku mereka sendirilah yang menjadikan diri mereka miskin dan hina.


Cuba lihat pemimpin PAS mereka makan dimana? minum apa? naik kereta apa? pakai baju jenama apa? bini berapa? rumah bina harga berapa? sebaliknya tanya pulak pengikit tegar PAS dapat apa? kehidupan macamana?

Aku bukan nak mengata tapi itulah kenyataannya apabila orang yang inginkan aga dalam hidupnya diperbodohkan oleh orang yang kononnya mengajar agama.. sebenarnya orang itu hanyalah syaitan yang bertopengkan manusia untuk menyesatkan dan memecahbelahkan umat islam.

Baru-baru ini NIK AJIS NYANYOK keluarkan kenyataan siapa yang terima BR1M ibarat lembu dan kambing kemudian puas la puak dorang spin kata NIK AJIS tak cakap tapi bagi aku apa saja yang si NYANYOK tu cakap tetap sama sebab kalu tak bermaksud nak cakap baik tak payah cakap atau lebih senang kalu dah bodoh tak reti nak berperibahasa tak payah nak berperibahasa.

Seorang pemimpin Islam yang kononnya berilmu dan zuhud seharusnya menunjukkan adab dan sopan yang baik serta berkata baik bagi menjaga ketinggian ilmu dan terus dihormati sebagai seorang yang boleh dijadikan contoh dalam dunia Islam.


Tapi apa yang berlaku yang tidak pernah dilihat dengan mata hati penyokong tegar PAS ialah nafsu syaitan pemimpin PAS yang gilakan kuasa dan harta hingga sanggup menjual tuhannya sendiri kepada sesiapa yang mahu membelinya asalkan mereka menang dalam pilihanraya.

Untuk apa menang pilihanraya? banyak negeri yang diperintah PAS kini tak pernah menjadi pun negeri Islam yang dicitakan tetapi sebaliknya menjadi negeri NERAKA seperti di NEGERI SELANGOR yang dipenuhu Rumah urut dan pelbagai lagi perkara yang tak sepatutnya ada dalam sebuah pemerintahan Islam yang sebenar..

Jadi.. apa sebenarnya yang diperjuangkan? ... nafsu, kuasa dan harta........

Sekian....

2 comments:

Anonymous said...

pas ni dah songsangg jauhhhhhhh.... gara2 putrajaya.. habis semuanya dijual...

Anonymous said...

Siapa yang mengambil duit brim mecam ayam dan lembu.kata nik ajis.... Memang tepat aku setuju dengan Ular mak besar itu .. sapa ja penyokong PAS .. pengundi PAS yang amek duit tu kalau jantan memang la LEMBU ... kalau betina pi amek memang ayam .. sebab orang betina PAS dari kelantan ramai yang dok jadi ayam.... kur kur kur

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *