03 February 2013

PR Upah Samseng Ganggu Peserta #JelajahAnakMalaysia!!?


Panas lagi hari ini apabila Rombongan Jelajah Anak Malaysia yang membuat soal selidik diserang oleh orang yang tidak dikenali.


Apa salah anak-anak muda yang rata-ratanya adalah dari golongan Mahasiswa dan NGO yang diturunkan untuk meraka merasai sendiri dan menyalami hati perasaan rakyat Malaysia di seluruh negara.

Orang tua ini dikatakan telah membuat kecoh dengan menyoal rombongan jelajah tersebut dengan soalan-soalan politik yang penuh provokasi.

Apa perlunya soalan-soalan itu kepada mereka yang masih belajar dan apakah tujuannya? Tidak lain dan tidak bukan untuk membuat kecoh dan provokasi liar.

Begitu jahat dan tidak bertamadunnya puak-puak upahan parti pembangkang yang tidak mengira tempat atau siapa asalkan mereka dapat menunjukkan bahawa kerajaan memerintah sangat buruk dimata masyarakat.

Tetapi apa yang mereka dan pakcik ini tidak tahu ialah golongan mahasiswa seperti mereka ini mempunyai akal fikiran yang waras dan tahu berfikir siapa yang lebih layak memerintah kerajaan ini.

Mereka ini adalah golongan anak muda yang sayangkan negara dan cintakan keamanan dan atas dasar itulah mereka mengikuti program seperti ini.

Mereka bukan sahaja dari golongan mahasiswa tetapi turut disertai NGO-NGO dan ramai lagi yang mahu melihat negara ini aman dan makmur.

Nasihat aku kepada banyak lagi puak upahan pakatan pembangkang negara yang telah berniat mahu mengganggu Program Jelajah Anak Malaysia ini supaya menghentikan niat mereka kerana mereka ini hanya mahu mencari pengalaman dan belajar.





2 comments:

Anonymous said...


deyyy botak!

mau jadi hero dgn bebudak ker?

nanti bapak bebudak datang muka ensem kau makan pelempang sulung!

bongok nyer org tua

dah la botak...bodoh plak tuuu


-BuluKepala-

Anonymous said...

Sebagai org yg dah berumur, Pakcik yg berkepala Botak separuh tu patutnya menunjukkan contoh yg baik kepada pelajar. Kalau menyerang sedemikian dan menunjukkan keangkuhan, akan memberi gambaran yg kurang baik. Kalau PR memerintah, sudah pasti ketua dan pengikutnya akan bersikap kurang ajar dan memerintah tanpa peraturan.

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *