24 August 2012

TERKINI!! MP KUALA SELANGOR ADA SHARE NGAN RUMAH URUT??


Negeri Berkebajikan apa kene mengenanya dengan "RUMAH URUT" sampai hari ini aku tak faham.

Lambakan rumah urut di Bandar Kuala Selangor hari ini amat merunsingkan hingga ada yang bertanya, "ramai sangatkah warga Kuala Selangor ni yang sakit kaki?"

Persoalannya siapakah yang meluluskan semua ini?... 

Kalau nak ambil yang paling senang siapakah yang luluskan papan tanda untuk rumah urut ni? kalau takde papan tanda mana orang tau itu rumah urut. 

MDKS kene jawab ni...


Cuba bayangkan betapa lumayannya bisnes urut kaki ni sampai boleh bayat gaji pekerjanya RM 3500.00 ke atas?

Kalau ada 4 pekerja dah hampir RM 14 000.00, itu tak termasuk sewa banguan, api, air, duit tepi, dan lain-lain..

Jadi sebagai orang hebat dan wakil kepada rakyat Kuala Selangor apa tindakan YB Dzulkifli Ahmad selaku Ahli Parlimen? Camane @DrDzul?

Takkan nak pandang je? dah la rumah urut tu bukak kat pejabat ko.. keliling pejabat ko tau tak? oppss silap.. kokan buat tak tau... hehehe

Atau ko nak aku ambikkan gambor prjabat ko ngan rumah urut tu skali... hehehehh

Jadi, kalau ko tak brani atau tak boleh buat ape-ape aku anggap ko ni ade share ngan rumah-rumah urut tu boleh????...

Hehehe.. nak saman ke?.. aku tanye je???.. sebab aku mimpi malam tadi pasal hal ni.... baik ko jawab betol ke tak sebelum orang lain salah paham.. heheheheh....

@DrDzul... Jalannnnkannn Tugasssss!!!

No comments:

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *