16 August 2012

STATEMENT PEROGOL BERTOPENGKAN AGAMA - MEMANG SIAL LA KHALID BABI NGAN RANI BANGANG NI!!!



Anjing-anjing kat dalam gambar tu paham ke apa yang dikatakan seperti tajuk kat atas tu?

Puak-puak ni la perogol yang mencabul dan merogol agama sendiri semata-mata untuk memuaskan nafsu mereka yang gilakan kuasa..


Sejak bila pulak si Rani bengong ni paham pasal Islam?

Bila diajak debat dengan Hasan Ali mengapa Rani lari?.. jelaskan la pada rakyat kat Meru tu tentang kebenaran...

Mengapa takut sampai sanggup buat kecoh dan siap ade "gengster" potong Banner Program Debat tersebut..


Sebab tu aku tanye paham sangat ke Rani bangang tu Pasal agama?.. tu belum tanye Khalid babi lagik..


Khalid Babi kata UMNO mengapi-apikan rakyat sebab takut kat cina DAP.. 

Tuhan pon ko jual layak ke ko citer pasal islam?

Pendek je aku nak tulis sebab citer panjang pon tak guna... puak-puak Penganut Ajaran Sesat PAS yang bertuhankan DAP sekarang ni bukan paham pon.

Cuma aku nak tulis ikut kata hati aku.. ko tak puas hati ko punyer pasal!!

1 comment:

Anonymous said...

Dap dah hina Pas yg nak memperjuangkan negara islam dan hudud tapi Pas tetap menjilat mempertahankan dan mengagong2kan Dap, membelai2 Dap malah sanggup mati demi cina kafir Dap...

pelik Pas sekarang ini..cina Dap yg menghina islam dipuja2 dan diangkat terlalu tinggi tapi sebangsa dan seagama pula yg dikafirkan..

Pas dah semakin songsang.. tunggu masa utk dikafankan

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *