TERKINI!! MB SELANGOR CEDERA PARAH DIBELASAH PEKERJA UNISEL


Cedera parah apabila Menteri Besar Selangor, TS Khalid Gagap dipijak beramai-ramai oleh pekerja-pekerja UNISEL yang marah kerana dianiaya oleh Kerajaan Selangor yang gagal membayar gaji kepada mereka.

Pada masa itu yang dipijak itu mungkin gambar tetapi jika benar MB Gagap Selangor berada di sana mungkin dia akan dipijak sedemikian rupa juga.

Bayangkan kesusahan mereka yang tidak menerima gaji sejak Mac lalu kerana kegagalan Kerajaan Selangor melunaskan hutang mereka kepada Syarikat Pengurusan Asrama iaitu Jana Niaga Sdn Bhd .

Dalam keadaan yang terdesak dan Hari Raya Idulfitri yang menjelang tiba siapakah yang akan membela nasib mereka?

Kerajaan Selangor sanggup menanggung keseluruhan kos perbicaraan Rafizi Ramli Babi tetapi tidak mampu myelesaikan masalah rakyat yang bergelut dalam kesusahan kerana kebodohan dan kebangangan Kerajaan Selangor yang dipimpin oleh MB Mmelayu Paling Sial dalam Sejarah iaitu Si Khalid Gagap..

Dimana kebajikan yang dilaungkan selama ini?

Kebajikan mereka hanya untuk kroni seperti Rafizi Ramli Babi dan untuk rakyat pergi mampossslaaa... ape nak jadi ape mereka peduli kerana yang penting bagi mereka ialah mengaut segala kekayaan Negeri Selangor untuk poket mereka selagi boleh.

Pendek cerita, lagi lama kerajaan ini diperintah oleh Menteri Besar Sial ini... negeri dan kehidupan rakyat negeri ini akan musnah sama sekali.

Pulihlah yang terbaik untuk membela nasib anda di kemudian hari..... Sekian...

No comments: