TERKINI!! RUSUHAN DAN KEGANANASAN TIDAK TERKAWAL DI KUALA SELANGOR


9 MEI 2012 menyaksikan sekumpulan anak muda yang mewakili pelbagai Pertubuhan Bukan Kerajaan (NGO) dari Kuala Selangor berkumpul, bersepakat dan bersatu hati membuat demonstrasi aman bagi membantah keganasan dan perlakuan tidak bermoral perserta Himpunan Bersih 3.) terhadap anggota polis.

Anak muda ini dengan keras membantah sebarang tindakan yang melanggar undang-undang yang boleh memudaratkan kedaulatan dan keselamatan negara.

saksikanlah...

17 comments:

Anonymous said...

smua anjing2 kurap nie buat pe lg tuh?? bnde dh lepas la.. knp ari tu x buat mcm nie?? oh lupe lak... anjing2 kurap ni kn xde otak.. ok la bye

Wak JawaBernam said...

TERBAIK BRO...BIARKAN ANJING PAKATAN MENYALAK!!!!

Anonymous said...

Bahasa pencacai pas dapig pkr mmg mcm ni...nak buat mcm mana,otak tahap tog sampah

Anonymous said...

Pukimk ko la.babi cina dap ko nie. Ank haram.mk bapak ko pn sama gak mcm ko kn.ank longkang.babi utan ko ni.

Anonymous said...

laa...ingtkn depa depa tbalikkn keta td...hahaha

Anonymous said...

Good Young Malaysian!!! Support Police,not Kick Police!!! Support PDRM for peace!!! Kick Out BERSIH 2.0,3.0,4.0..... Prove that we not supported Kafir Lahnat ambiga,LGBT,Penipu Kepada Rakyat,hamPAS,biaDAP!!!Malaysia dah cukup aman dah sebelum ni!!! SIALAN punya Anuar & Ambiga!!!

Anonymous said...

Terbaikkkk......syabas anak anak muda.....

Anonymous said...

Terbaikkkkk.....syabas anak anak muda....

Anonymous said...

dapat tshirt free ke tu...hahaha....bodoh tul budak-budak ni

Pena Dari Tanah Melayu said...

Dapat umah sebijik,, dapat bercuti ke gunung ledang,, dapag china doll,, dapat masuk syurga... Hehehe untung kan?

Anonymous said...

MUKE melayu semua.. mane SLOGAN YANG DI SANJUNG - 1malaysia nya... cina india dan bangsa bangsa lain...

Anonymous said...

Dalam BN tinggal umngok je...dah tak laku, mulalah mengamuk...betul2 bingai punya spesis ni...

MOO said...

tak ganas pun hehehehe,

Anonymous said...

Setuju

Anonymous said...

Umporno..bingai punye gegirl umnoknok...perangai dh mcm gegirl

johan jasa said...

anjing umno,.
korang ni OTAL LEMBU....
bacul,gangster takda telor

johan jasa said...

umno anjing kurap,.
tak tau apa itu undang2 dan hak asasi manusia.
Bangang,..sebab korang sembah sultan lahanat

Powered by Blogger.