MENYAYAT HATI ..SANGGUP BUNUH BAPAK SENDIRI KERANA POLITIK


Aku sebenarnya simpati dengan pakcik ni dan aku ucapkan takziah atas musibah yang menimpa dan aku doakan semoga pakcik cepat sembuh.

Dalam keadaan politik sekarang yang semakin ekstream, bermacam perkara boleh berlaku dan tak mustahil aku katakan mungkin ada banyak nyawa yang akan terkorban selepas ini akibat dari pertelingkahan yang berlaku diantara parti-parti politik yang bertanding.

Politik hari ini bukan lagi seperti dulu.. politik hari ini adalah politik membunuh akibat dari kegagalan-demi kegagalan untuk merampas tampuk pemerintahan maka jalan terbaik adalah melalui jalan kekerasan.

Melalui kekerasan ada berbagai cara boleh digunapakai untuk memenangi pertempuran dan salah satunya adalah sabotaj.

Banyak sabotaj yang telah berjaya sejak kebelakanngan ini yang telah berjaya menjatuhkan kepimpinan-kepimpinan hebat dunia islam yang kita semua tahu bahawa perancangnya adalah datang dari musuh utama islam iaitu Yahudi Zionist.

Dan pada pandangan aku melalui hak kebebasan bersuara yang dicanangkan oleh Pakatan Rakyat berpendapat ini adalah salah satu perancangan jahat pasukan pemikir Anwar untuk menunjukkan satu imej yang tidak baik kepada UMNO.

Terlalu banyak pembohongan yang telah dilakukan oleh pasukan ini telah terbongkar dalam beberapa siri kekecohan yang dicetuskan oleh mereka kebelakangan ini.

Aku tak perlu huraikanlah rasanya kerana korang pun boleh tengok sendiri video tu dan nilai.

Aku cuma nak kata pada rakyat Malaysia yang menyokong Anwar bahawa kamu adalah sebahagian dari kambing hitam yang akan disembelih bila-bila sahaja olehnya apabila dia terdesak.

Untuk saudaraku.... kalau kalimah ALLAH itu mereka sanggup jual.... aku nak tanya.. apakah harga kamu berbanding Tuhan pencipta Yang Maha Kuasa Allah Swt.....

No comments: