Ads Top

BERITA BENAR!! KEMALANGAN HAMPIR MERAGUT NYAWA DI HIMPUNAN JUTAAN BELIA



Sedang aku berjalan melihat gelagat manusia di Himpunan Jutaaan Belia tetiba aku dikejutkan dengan bunyi dentuman yang amat kuat tidak jauh dari tempat aku berdiri.


Aku berlari menuju ke arah bunyi tersebut dan kelihatan anggota Penyelamat dari Bomba Malaysia telah sampai ke tempat kejadian dan telah mula menyelamatkan mangsa yang tersepit di dalam kenderaan tersebut.


Kalu tengok aku agak mungkin dah mati agaknya orang yang dalam kereta tu tapi aku tunggu je bomba tu potong body kereta tersebut.


Memang hebat Anggota penyelamat Bomba Malaysia ni dengan peralatan canggih lagi terkini.. terbukak beb bumbung kereta di belahnye...


Akhirnya.. dapat juga mangsa yang tersepit tu dikeluarkan dari dalam kenderaan tersebut... mujur kereta tu tak meletopp!!


Mangsa yang dikeluarkan dibawa ke hospital dan aku berdoa agar mangsa tersebut selamat dan akan kembali bersama keluarganya.


Tahniah Bomba dan Penyelamat Malaysia kerana berjaya menyelamatkan mangsa tersebut.


Ternyata tidak sia-sia kerajaan memperuntukkan perbelanjaan besar bagi menambah baik sistem dan peralatan terkini untuk Bomba dan Penyelamat terus berkhidmat kepada masyarakat dan menyelamatkan nyawa.



Kepada Pakatan Haram Jadah.. janganlah hanya menunding jari dan mencari kesalahan pihak kerajaan dengan memburukkan dan memusingkan fakta demi kepentingan politik bodoh kamu.. Nyawa lebih penting dari agenda politik sempit yang hanya akan menyusahkan rakyat nanti.


Marilah ramai-ramai kita ke Himpunan Jutaan Belia di Putrajaya.. Masih banyak masa dan masih banyak pertunjukan dan demo yang memperlihatkan betapa cekapnya anggota keselamatan malaysia menjalankan tugas.

JOM Belia..... JOM ke PUTRAJAYA............. Vroommmmmm!!!

2 comments:

Anonymous said...

betul admin...kalau blogger belah sana ada snap pic ni...mesti dia pusing cerita...tajuk dia lebih kurang macam ni la...KEMALANGAN MAUT BALA YANG MENIMPA KEPADA BELIA YANG SOKONG KERAJAAN DI HIMPUNAN JUTAAN BELIA...

Anonymous said...

ko layg pusing fakta wahai pencacai UMNO/UPCO. Ini adalah peringatan dan amaran dari Allah sedarlah sikit jangan asyik nak bersuka ria jer dgn pelbagai aktiviti maksiat yg diketuai oleh Bapa Maksiat Malaysia AL-Najib bini Rosmah. tak der otak punya blogger

Powered by Blogger.