PENDEDAHAN!! BUKAN ROSMAH SAJA YANG CINTA NAJIB... RUPENYER ADA LAGI?



Najib Razak, Sebut saja sudah kenal.. semua rakyat Malaysia pun kenal tak kira siapa...

Beliau mengambil tampok pemerintahan negara di saat pelbagai ketegangan melanda... dan bukan mudah baginya untuk menempuh situasi yang sedemikian rupa.. 

Pelbagai tomahan, fitnah, reka cerita, maki caci yang diterima dari golongan yang tidak menyukainya dan sudah pastinya juga dari golongan yang mahu merampas negara..

Tak cukup dengannya, Isteri dan anaknya juga menjadi mangsa si manusia durjana yang tidak pernah peduli dosa pahala.. hanya yang penting baginya adalah kehancuran musuhnya si Najib Razak.


Tetapi dalam saat getir yang dilalui bersama keluarga yang mencintainya dalam memastikan negara ini terus makmur, aman dan tenteram rupanya ramai lagi.... bukan ratus, ribu, puluh ribu, malah berjuta rakyat Malaysia turut mencintainya..

Mencintainya sebagai seorang pemimpin yang berjiwa rakyat yang tak pernah rasa penat kehulu-kehilir menjenguk rakyatnya yang perlukan bantuan dan perhatian..


Teruskan perjuanganmu.. Jangan mengalah.. Kami bersamamu.. 

Dato' Sri Najib Tun Razak kamu bukan yang terbaik tetapi kamu akan menjadi yang terbaik diantara yang terbaik kerana kamu mempunyai rakyat yang mencintaimu ... dan akan sentiasa bersamamu....




1 comment:

Zamil Mail said...

http://youtu.be/Lk2IMgTVhUI