TERKINI!! NIK AZIZ MENIPU PASAL MUZAKARAH?


hari ni aku cuma nak tulis pandangan aku pasal MUZAKARAH PAS dan UMNO ni.. Ini cuma pandangan aku je...

Musim pilihanraya dah hampir sangat nak tiba, seperti biasa parti-parti politik akan bertungkus lumus dengan pelbagai taktik, menifesto dan pelbagai lagi..

Seperti biasa dan dah memang jadi rutin Parti PAS memang akan membawakan cerita berkaitan Negara Islam dan hudud sebagai semboyan pilihanrayanya tapi kali ni PAS membawakan cerita yang lebih sensasi iaitu MUZAKARAH pada UMNO 

Bagi aku la.. Muzakaraha antara PAS dan UMNO ni tak pernah wujud kerana setiap kali perkara ini dicadangkan PAS pasti menolak dengan berbagai alasan dan kemudian salah itu dibalikkan kepada UMNO.

Sama juga seperti kali ini apabila Nik Aziz mencadangkan Muzakarah antara PAS dan UMNO dilaksanakan tetapi mendapat tentangan pula dari orang kuat dalaman PAS sendiri.. dari dulu aku tanya siapa sebenarnya Mursyidul Am PAS ni? dan jika tok guru dorang ni power mengapa ada pulak anjing-anjing dalaman yang menolak untuk berbincang mengenai persefahaman antara dua parti Melayu Islam ni?

Sebenarnya PAS sudah ketahui yang penganut ajaran parti PAS sudah mula meningalkan mereka, lalu untuk menaikkan semangat mereka mencadangkan supaya Muzakarah antara PAS dan UMNO dilaksanakan.. dan seperti biasa juga PAS akan meletakkan pelbagai syarat uuntuk melayakkan UMNO Bermuzakarah denngannya bagi mencapai sesuatu kata sepakat.

Mengapa perlu ada syarat untuk melaksanakan perkara itu? .. untuk apa lagi jika tidak untuk menyalahkan UMNO..

PAS tahu UMNO tidak akan menrima syarat-syarat bodoh itu dan ini memberi kelebihan kepada mereka yang kemudiannya menyebarkan cerita kepada penganut ajaran parti mereka bahawa  UMNO tidak mahu menerima Muzakarah mereka.

Sebab itu aku katakan... PAS hanya akan bermuzakarah dengan mereka yang mempunyai ekses yang kuat dengan Yahudi Zionis bagi mencapai matlamat mereka.

Mana Saudara mereka? mana Islam mereka? mana Allah mereka?... tak penting itu semua, kerana yang penting adalah memiliki putrajaya.. tau kerana apa?

kerana...

"PUTRAJAYA ADALAH SYURGA"

yang dijanjikan kepada semua penganut Ajaran PAS!

"PUTRAJA ADALAH SURGA DUIT DAN KUASA"

bukannya

"SYURGA ALLAH SWT"


Jadi kepada saudara dan sahabatku pilihlah hala tuju dan syurga sebenar yang ingin dituju...

No comments: